Este Sitio web utiliza cookies propias y de terceros para recopilar información estadística sobre sus hábitos de navegación y así poder mejorar y personalizar su experiencia ofreciéndole contenidos de su interés y mostrarle publicidad y anuncios personalizados. Si sigue navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información en Política de Cookies entendido
Inicia
SegurCaixa Adelas
Adeslas Faq

Preguntes freqüents

Tant si ets assegurat d​’Adeslas com si no ho ets,
tenim resposta als teus dubtes

REGISTRE

  • Per què m’hauria de donar d’alta a l’àrea​ privada?

  • Com em puc donar d’alta a l’àrea privada?

    Donar-te d’alta és molt senzill, només has de clicar aquest enllaç www.adeslas.es/registre i a continuació seguir els passos que s’indiquen a la pantalla. Recorda que has de tenir a mà la targeta d’assegurat Adeslas i el DNI. Aquest procés l’hauràs de fer només una vegada.

  • He oblidat la contrasenya, com la puc recuperar?

    No pateixis, només has de clicar aquest enllaç https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/recordar-contrasena i seguir els passos que s’indiquen a la pantalla. Recorda que has de tenir a mà la targeta d’assegurat d’Adeslas i el DNI, ja que te’n demanarem el número.

  • No em puc registrar, què he de fer?

    Si tens una pòlissa només dental, recorda que en el procés de registre has de seleccionar l’opció “Targeta dental” (la del mig)

    Si tens una pòlissa sanitària o sanitària + dental, recorda que has de seleccionar la primera opció “Targeta sanitària”. NO facis un registre per a cadascuna.

    Tens un document diferent del DNI? Recorda’t de seleccionar l’opció correcta; en cas de NIE selecciona “Targeta de residència”.

    Has d’introduir el DNI amb 8 dígits (emplenant-ho amb un 0 “zero” davant si cal). Recorda’t d’incloure-hi la lletra.

    El correu que has introduït no pot haver estat utilitzat per un altre usuari registrat.

    En el cas que cap de les solucions anteriors no t’hagi resolt el problema, et pots posar en contacte amb nosaltres al 902 200 200.

  • No puc accedir al portal i ja m’he registrat. Què he de fer?

    Recorda’t de revisar la safata d’entrada del teu correu i d’accedir-hi a través de l’enllaç d’activació del teu compte.

    En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres al 902 200 200.

  • He demanat recordatori de contrasenya i no m’arriba. Què he de fer?

    Pot ser que estiguis introduint un correu diferent del que vas fer servir en el registre, comprova-ho. Si estàs segur que va ser aquest, vés a la safata de spam o correu brossa.

    En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres al 902 200 200.

  • Per què no puc registrar-hi el meu fill (menor d’edat) si jo sóc el prenedor de la pòlissa?

    A les pòlisses on l’únic assegurat és menor (encara que el prenedor sigui major d’edat) no és possible el registre.

QUADRE MÈDIC

  • Què és el quadre mèdic?

    El “quadre mèdic” és el conjunt de professionals i centres mèdics que Adeslas posa a la teva disposició en el cas que necessitis fer ús de la teva assegurança de salut.

  • Necessito ser assegurat d’Adeslas per a utilitzar el quadre mèdic?

    Sí, per a poder utilitzar els serveis mèdics propis i acudir a professionals sota condicions “especials” necessites disposar d’una assegurança de Salut Adeslas.

  • Com sé quin quadre mèdic tinc?

    Saber quin és el teu quadre mèdic és molt senzill, tens dues vies per a trobar-lo:

    Primera: registrant-te i accedint a la teva àrea privada, on podràs accedir al teu quadre mèdic personalitzat en el menú lateral esquerre.

    Segona: Trucant al teu Servei d’Atenció al Client: 902 200 200/91 919 18 98/93 518 10 80

  • Com he de buscar en el quadre mèdic?

    Buscar un professional o centre en el quadre mèdic és molt senzill, només has d’accedir a segurcaixaadeslas.es/es/cuadro-medico/ i completar els passos següents:

    1. Selecciona l’adreça prop d’on vols anar al Metge
    2. Selecciona el tipus de pòlissa que tens
    3. Selecciona el tipus de quadre en el qual vols buscar (Salut, Dental o Serveis Complementaris)
    4. Selecciona l’Especialitat/prova o tractament
    5. Pots incorporar a la cerca el Nom del Centre (Opcional)

  • I si no trobo un metge o centre, què he de fer?

    Assegura’t que has completat els camps de cerca del professional o centre de forma correcta; si en el panell de resultats no has trobat el professional o centre específic, pots posar-te en contacte amb el telèfon d’ajuda de quadre mèdic en el 902 200 200/91 919 18 98/93 518 10 80, on t’atendran amb molt de gust.

  • Què he de fer en cas d’emergència?

    Si no disposes de temps i necessites ser atès de forma immediata, “link al Modal d’urgències”

    En el cas que vulguis consultar els Centres/Especialistes que tenen Urgències, pots fer-ho mitjançant el nostre cercador.

    Selecciona el botó d’Urgències

    1. Selecciona l’adreça prop d’on vols anar al Metge
    2. Selecciona el tipus de pòlissa que tens
    3. Selecciona el tipus de quadre en el qual vols buscar (Salut o Dental)
    4. Selecciona l’Especialitat

    En els resultats t’apareixeran els Centres d’Urgències als quals pots acudir

  • Com puc fer una Autorització?

    Per a obtenir una autorització de proves mèdiques pots fer servir qualsevol d’aquestes vies:

    1. Mitjançant la web:

      Efectuar una sol·licitud d’autorització és molt senzill. Un cop a la teva àrea privada. per mitjà del menú lateral esquerre accedeixes a Serveis Mèdics > Autoritzacions. Disposes de dues maneres d’efectuar la sol·licitud d’autorització; pots triar la que més et convingui:

      Adjuntant una foto: pots fer una foto al taló que t’ha proporcionat el metge i adjuntar-la en el formulari que et mostrem en la secció d’autoritzacions. Un cop rebem la sol·licitud, ens posarem en contacte amb tu.

      Emplenant un talonari on-line: aquest pas és una mica més llarg, però per a la gestió d’algunes autoritzacions et serà més àgil, ja que podràs obtenir l’autorització de forma directa sense haver d’esperar la nostra resposta a la sol·licitud.

    2. Per telèfon, al Servei d’Atenció al Client 902 200 200/91 919 18 98/93 518 10 80
  • Què he de fer si tinc un problema a l’estranger?

    Els assegurats poden trucar al telèfon que figura en la seva targeta sanitària; han de sol·licitar la intervenció des del moment del succés (es pot fer mitjançant cobrament a destinació).

    Atenció 24 hores: 34 91 745 32 80

ÁREA PRIVADA



​​​​​ ​​​​