PREGUNTES FREQÚENTS

  • 1. Com puc gaudir de la promoció?

    Un cop hàgiu rebut al vostre domicili la carta amb el vostre codi i la vostra targeta d'Oci, adreceu-vos a www.segurcaixaadeslas.es/serviciosadicionales per veure el llistat de centres associats, seleccioneu el que més s'adeqüi a les vostres preferències, truqueu-hi per reservar, imprimiu el val i aneu-hi amb la targeta d'Oci i gaudiu de l'experiència.

  • 2. Qui hi pot participar?

    Pot participar a la promoció qualsevol persona física major d’edat que tingui en el seu poder la targeta Oci.

    Ho lamentem, però si sou treballador de SegurCaixa Adeslas o de qualsevol empresa relacionada amb la organització no podeu participar en la promoció.

  • 3. Quin és l’àmbit de la promoció?

    Península, Illes Canàries i Baleares. No hi entren Ceuta i Melilla.

  • 4. On puc consultar els centres adscrits a la promoció?

    Podeu consultar-ne el llistat complet a www.segurcaixaadeslas.es/serviciosadicionales

    Hi podreu trobar el centre cercant per província i categoria.

    És imprescindible trucar al centre prèviament per confirmar la reserva abans d’imprimir el val que us dóna dret a l’experiència.

  • 5. Quina documentació necessito portar al centre el dia de la meva cita?

    Per tal de gaudir de l’experiència que us ofereix SegurCaixa Adeslas quan aneu al centre només porteu el val que heu imprès, la targeta Oci i mostreu-los a l’hora de gaudir de l’experiència juntament amb el DNI.

  • 6. Puc gaudir de la meva experiència qualsevol dia i en qualsevol horari?

    Sí, però cal concertar prèviament una cita amb el centre per confirmar la reserva.

  • 7. Puc triar qualsevol centre?

    Podeu triar entre tots els que siguin al llistat que trobareu a www.segurcaixaadeslas.es/serviciosadicionales

  • 8. Com podria gaudir d’algun servei addicional al centre escollit?

    Qualsevol consumició fora d’allò establert com la experiència oferta haurà de ser abonada pel client. Ho podreu consultar al mateix centre o bé per telèfon o bé el dia de la cita.

  • 9. Puc canviar el premi escollit?

    Després d’haver rebut la targeta Oci podreu gaudir-ne sempre que vulgueu durant dotze mesos una vegada al mes, però no podreu bescanviar aquest regal per una altra activitat.

  • 10. Pot gaudir una altra persona de la meva targeta Oci? Puc regalar el val?

    Només pot gaudir del descompte la persona beneficiària de la targeta Oci. Aquesta targeta està identificada pel nom i cognoms del titular de l’assegurança.

  • 11. Tinc una targeta Oci per gaudir de l’experiència. He d’abonar res?

    LLa targeta Oci us permet gaudir d’una experiència de franc segons les condicions indicades a www.segurcaixaadeslas.es/serviciosadicionales. Cal abonar la diferència si voleu realitzar algun servei addicional.

  • 12. He perdut la targeta Oci, podria gaudir de l’experiència?

    Només podreu optar al descompte mostrant la targeta Oci, per la qual cosa sense aquesta targeta no podreu gaudir d’aquests avantatges. Si la perdeu, haureu de trucar al 91 447 57 28 (disponible de dilluns a divendres, de 10.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.00 h tret de festius nacionals i de la Comunitat de Madrid).

  • 13. Hi puc participar més d’una vegada?

    La targeta Oci és vàlida durant dotze mesos amb dret a gaudir d’una experiència al mes des de la data en què es va sol·licitar.

  • 14. Puc gaudir de la targeta Oci al mateix centre?

    L’ús de la targeta Oci és vàlid durant dotze mesos als centres adscrits a la campanya.

    Tanmateix, l’ús està limitat a un màxim de dues experiències per centre.

  • 15. Fins quan puc gaudir de la targeta Oci?

    La validesa de la targeta Oci és de dotze mesos, la data màxima de la qual és la indicada a la carta d’alta del servei.

  • 16. Com em puc posar en contacte amb SegurCaixa Adeslas si tinc cap problema?

    Per a consultes sobre aquesta promoció estem a la vostra disposició als següents números de telèfon:

    - Atenció en castellà: 91 447 57 28, disponible de dilluns a divendres, de 10.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.00 h (tret de festius nacionals i de la Comunitat de Madrid)

    - Atenció en català: 93 431 69 11, disponible de dilluns a divendres, en horari de 10.00 h a 14.00 h (caps de setmana, festius nacionals i locals de Madrid y la seva comunitat autònoma exclosos)

    Per a consultes sobre la vostra assegurança i/o no relacionades amb aquesta campanya podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 902 109 910 de dilluns a divendres de 9.00 h a 21.00 h.