-
Quan accedeixis a l’Àrea Clients podràs fer les gestions següents:
• Consultar informació relativa a l’assegurança
• Consultar i modificar les dades personals
• Consultar i modificar les dades bancàries
• Consultar els complements
• Gestionar els beneficiaris de l’assegurança
• Sol·licitar un duplicat de targeta
• Consultar rebuts i pagaments
• Consultar rebuts de copagaments
• Sol·licitar autoritzacions
• Sol·licitar reemborsaments
• Guardar i administrar els teus metges preferits
• Veure les teves visites al metge
• Accedir al servei d’orientació mèdica on-line
• Accedir al servei de coordinació mèdica en casos greus
• Buscar metges i centres
• Buscar clíniques dentals d’Adeslas
• Demanar cites on-line per a Centres Mèdics Adeslas
• Accedir a promocions i descomptes exclusius del Club Adeslas
-
Fer una sol•licitud d’autorització és molt senzill. Accedeix-hi des de
l’Àrea Clients a través del menú lateral esquerre >
Serveis mèdics >
Autoritzacions.
Tens dues maneres de fer la sol•licitud d’autorització, pots triar la que et convingui més:
Adjuntant una foto: pots fer una foto al taló que t’ha proporcionat el metge i adjuntar-la al formulari que et mostrem a la secció d’autoritzacions. Un cop rebem la sol•licitud, ens posarem en contacte amb tu.
Emplenant un talonari on-line: aquest pas és una mica més llarg, però la gestió d’algunes autoritzacions et serà més àgil, ja que podràs obtenir l’autorització de manera directa sense haver d’esperar resposta a la sol•licitud.
Si encara tens dubtes, t’ajudem amb el vídeo següent:
vídeo
-
El termini de resposta estàndard de la companyia és de 48 h. Si passat el termini no has obtingut cap resposta, pots contactar amb nosaltres a través del
91 125 98 41.
-
Per fer un reemborsament has d’entrar a
l’Àrea Clients i, al menú lateral esquerre, accedir a Serveis mèdics >
Reemborsaments. Només has de seguir els passos que et mostrem a la pantalla i emplenar la informació que et demanem.
-
Per saber quina assegurança tens contractada només has d’accedir a
l’Àrea Clients i, al menú lateral esquerre, clicar Les teves assegurances >
Resum. A continuació, es mostraran les pòlisses que tens i, a la part inferior de la pantalla, apareixerà en format PDF tota la documentació relativa a la pòlissa que hagis seleccionat.
-
Des de
l’Àrea Clients del web podràs consultar totes les assegurances que tens contractades de salut i dental.
-
Pots parlar amb el metge de manera no presencial, per videoconsulta o teleconsulta.
Aquí t’expliquem el pas a pas perquè demanis hora.
-
És molt fàcil. Només has d’entrar a
l'Àrea Clients i, al menú lateral esquerre, accedir a Les teves assegurances >
Dades personals. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i, una mica més avall, l’enllaç
Modificar dades. Modifica les caselles editables que vulguis i clica
Continuar. Recorda que per confirmar la modificació de les dades has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
-
Accede a tu
l'Àrea Clients, al menú esquerre veuràs Les teves assegurances >
Dades Bancàries. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte, clica sobre
Modificar dades per editar-la i desa-ho. Recorda que per confirmar la modificació de les dades has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
-
Sí que pots! Només has d’entrar a
l'Àrea Clients i, al menú lateral esquerre, accedir a Les teves assegurances >
Duplicat de targeta. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i, una mica més avall, les opcions de reenviament de la targeta. Recorda que per confirmar l’enviament de la targeta has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail. Tan fàcil com això.
-
Entra a
l'Àrea Clients i, al menú lateral esquerre, accedeix a Les teves assegurances >
Beneficiaris En aquesta pàgina pots modificar les dades del beneficiari seleccionat o afegir-ne un altre. Recorda que per confirmar el tràmit de gestió de beneficiaris has de fer servir la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
-
Per a més informació sobre cobertura d’urgències a l’estranger, pots contactar amb el nostre servei d’atenció al client
91 125 98 41.
-
Entra a
Quadre mèdic en PDF i indica la província i el tipus de quadre mèdic. Es generarà un arxiu PDF que pots guardar o imprimir.
-
Sí, tens un servei d’orientació mèdica on-line. Per accedir-hi només has d’iniciar sessió a
l'Àrea Clients i entrar a Serveis mèdics >
Orientació mèdica. Selecciona l’opció que vulguis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari on-line). Podràs concertar una cita o enviar una consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.
També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i que tingui aquesta opció.
Aquí.t’expliquem com ho pots fer.
-
Tenim 194 clíniques dentals, troba la que tens més a prop a
l’enllaç.
-
Pots accedir als copagaments a través de
l’Àrea Clients. Si no reconeixes haver fer cap acte mèdic i no estàs d’acord amb el copagament rebut, contacta amb nosaltres al
91 125 98 41.
Recorda que si has contractat una pòlissa a través de canal bancari, podràs consultar la informació dels copagaments a través de l’app de CaixaBankNow.
-
Accedeix a
l'Àrea Clients i, al menú esquerre, selecciona >
Rebuts i pagaments.
-
Per pagar un rebut amb targeta, pots contactar amb el nostre servei d’atenció al client a través del
91 125 98 41. Si vols fer el pagament d’una altra manera, has d’anar a una de
les nostres delegacions.
-
Sí. A més dels avantatges i els serveis exclusius que tens per gestionar l’assegurança, el fet de ser assegurat d’Adeslas et dona accés a promocions i ofertes exclusives a través del
Club Adeslas.
-
És el club dels assegurats d’Adeslas. Et beneficiaràs d’interessants avantatges i descomptes en més de 100 establiments del país pel sol fet de presentar la targeta d’assegurat d’Adeslas.
Registra’t a l’Àrea Clients i podràs consultar totes les ofertes que tens a la teva disposició.
-
Pots consultar els punts d’atenció al cient
aquí.