Inicia
SegurCaixa Adelas

Adeslas renova per 2 anys el patrocini del World Padel Tour

 
  • ​L'acció s'emmarca en el compromís de la companyia amb l'esport per impulsar la prevenció i els hàbits de vida saludables

  • També és patrocinador oficial de la parella Bela-Lima, actuals números u del rànquing mundial del World Padel Tour​

Madrid, 15 de desembre de 2016. SegurCaixa Adeslas ha signat avui la renovació d'Adeslas, la seva marca d'assegurances de salut, com a patrocinador oficial del World Padel Tour (WPT), la competició internacional de pàdel més important del món. També és patrocinador de la parella formada per Fernando Belasteguín i Pablo Lima, que actualment encapçala la classificació del WPT.

Amb la renovació del patrocini iniciat el 2015, Adeslas, líder en assegurances de salut a Espanya, reforça el seu compromís amb la prevenció i el foment d'hàbits de vida saludables, amb l'objectiu d'evitar malalties i millorar les condicions de vida de les persones. "Fer esport regularment és una de les millors maneres que tenim a l'abast per tenir cura de la nostra salut i sentir-nos bé", assenyala Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.

Per la seva banda, José Luis Serrano, Conseller Delegat del WPT, afirma que "és una gran satisfacció per a nosaltres seguir comptant amb una firma del prestigi d'Adeslas, líder i referent en el seu sector, que ens ajudarà notablement en el creixement del pàdel".

El passat 25 d'octubre Adeslas va rebre el guardó Esport i Empresa en els III Premis María de Villota i V Premis Ciudad de la Raqueta per ser una empresa "fermament compromesa amb el món de l'esport, que aposta fortament pel desenvolupament del pàdel, on participa de manera activa patrocinant jugadors, tornejos i esdeveniments, tant d'àmbit nacional com internacional".


Compromís amb el pàdel

El compromís d'Adeslas amb el pàdel encaixa amb els seus valors corporatius de Qualitat, Confiança, Proximitat i Dinamisme, objectius que també defineixen les relacions de l'entitat amb els seus empleats i els seus clients.

A través de l'activació del seu patrocini, Adeslas ha facilitat a assegurats, aficionats i empleats la possibilitat de viure experiències al costat dels seus ídols, tot fomentant la pràctica esportiva i la promoció de la salut.

El pàdel és un esport que cada dia guanya nous adeptes (a Espanya ja el practiquen més de 4,5 milions de persones). La clau del seu èxit és que el pot practicar tothom, independentment de la seva edat o condició física. Com que es tracta d'un esport que es juga en parelles, incorpora també un component social que el fa molt atractiu entre la població.

El circuit World Padel Tour ha experimentat un creixement extraordinari en els dos darrers anys i en són la prova els més de 20.000 espectadors que assisteixen de mitjana a cadascun dels tornejos del circuit professional. Aquestes xifres consoliden el pàdel com el tercer esport amb un nombre més gran d'espectadors a Espanya, amb una important capacitat de creixement i expansió nacional i internacional.​


DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​​​​