Inicia
SegurCaixa Adelas

SegurCaixa Adeslas va obtenir un benefici net de 173,8 milions d'euros

 

Resultats del tercer trimestre de 2015

  • El volum total de primes va arribar en el tercer trimestre de l'any als 2.284,8 milions d'euros, xifra que suposa un creixement del 7,7%.
  • La companyia ha superat els 377,7 milions d'euros de primes de nova producció fins al setembre, un 5,1% més que en el mateix període del 2014.
  • Tots els rams d'activitat van créixer per damunt de la mitjana del mercat.
  • La xifra total de clients va sobrepassar els 5,6 milions, un 9,7% més que en l'exercici anterior.
  • ​SegurCaixa Adeslas continua reforçant el seu lideratge en l'Assegurança de Salut a través de la marca Adeslas, amb una quota de mercat del 27,8%.


4 de novembre de 2015. SegurCaixa Adeslas, empresa integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, va obtenir un benefici net de 173,8 milions d'euros fins al setembre del 2015, un 8% més que en el mateix període de l'any anterior, gràcies a la bona evolució del negoci.

En volum de primes, la companyia va arribar als 2.284,8 milions d'euros, un 7,7% més que en el mateix període del 2014, un increment tres vegades superior al registrat pel mercat No Vida, que ha crescut un 2,48%.

El creixement de SegurCaixa Adeslas es deu a la intensa activitat comercial desplegada a través de tots els seus canals de venda. La companyia ha superat els 377,7 milions d'euros de primes de nova producció fins al setembre, un 5,1% més que en el mateix període de l'exercici anterior.

La companyia va superar els 5,6 milions de clients fins al setembre, un 9,7% més que en el tercer trimestre del 2014. Aquest augment es deu en gran manera a la bona evolució dels segments d'Individuals i de Pimes i Autònoms.


Salut

Adeslas va aconseguir fins al setembre un volum de primes de 1.548 milions d'euros, un 3,7% més que en el mateix període de l'any passat, un creixement superior a la mitjana del sector en el ram Salut, que ho va fer en un 3,31%.

A més, la companyia va incrementar un 7,7% la seva cartera d'assegurats en aquest ram, de manera que la xifra total de clients de Salut se situa en més de 3,4 milions.


Multiriscos

El volum total de primes per a aquest ram va pujar a 311,7 milions d'euros, un 12,3% més que en el mateix període del 2014, davant d'un mercat que ha registrat un increment de l'1,39%.

El creixement de Multiriscos ha estat impulsat especialment per les assegurances de la Llar, que van incrementar les primes un 8,7%, fins als 246,4 milions d'euros, i Comerços, que va assolir un volum de primes de 35,2 milions d'euros, un 12,2% més. Cal destacar que el ram de la Llar és un dels que està contribuint més al creixement sostingut del volum de negoci.


Auto

El ram d'Auto va aconseguir un volum de primes de 145,5 milions d'euros, un 10,3% més que en el mateix període de l'any anterior. Aquesta xifra és especialment rellevant en un mercat que ha experimentat un creixement de l’1,2%.


Decessos

De la mateixa manera, destaca la bona evolució del ram de Decessos, que està aconseguint uns resultats excel·lents, ja que ha arribat als 129,9 milions d'euros en primes al tancament del tercer trimestre, un 21,4% més que en el mateix període de l'any anterior.


Accidents i Diversos

Per la seva banda, els rams d'Accidents i Diversos presenten una evolució positiva, amb un volum total de primes de 279,7 milions d'euros i un creixement del 27,5% respecte al mateix període del 2014.


SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut, integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.


DOCUMENTOS DE INTERÉS

Descarga la nota de prensa​​