SegurCaixa Adeslas se suma a Barcelona Health Hub per potenciar la innovació

• L'objectiu és contribuir al desenvolupament de l'ecosistema d'empreses i organitzacions que treballen en l'àmbit de la salut digital

Madrid, 11 de desembre de 2019. SegurCaixa Adeslas, companyia integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha signat un acord per formar part de Barcelona Health Hub (BHH), una associació sense ànim de lucre orientada al desenvolupament de l'ecosistema d'empreses i organitzacions que treballen en l'àmbit de la salut digital. L'acord agilitzarà la relació de la companyia amb les empreses participants en aquest projecte per tal de preveure les tendències del mercat i identificar oportunitats en un sector que evoluciona ràpidament.

L'acord de col·laboració s'ha signat aquest matí a l'edifici històric de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, seu de l'associació. A l'esdeveniment hi ha participat Luis Badrinas, CEO de Barcelona Health Hub, i Luis Iglesias, Sotsdirector General de Rams Personals de SegurCaixa Adeslas. "Gràcies a la col·laboració entre SegurCaixa Adeslas i BHH volem impulsar la innovació en el sector mitjançant el desenvolupament de noves solucions de salut digital i l'aplicació pràctica d'aquests avenços en el dia a dia de la cura de la salut de les persones", ha afirmat el directiu de l'asseguradora.

BHH es va fundar el 2018 per desenvolupar el sector de la salut digital i facilitar la col·laboració i l'intercanvi de coneixement entre startups, asseguradores, farmacèutiques, universitats, institucions, empreses i inversors. En el seu primer any de vida ha aconseguit la implicació de 150 membres, als quals ara se suma SegurCaixa Adeslas.

La companyia asseguradora està immersa des del 2018 en un Pla de Transformació Tecnològica. El pla preveu inversions de 120 milions d'euros en cinc anys per seguir liderant el mercat amb un model cada vegada més innovador i centrat en el client.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.