Acord de col·laboració entre SegurCaixa Adeslas i l'agrupació Espanor

• El protocol inclou tots els productes de Salut, tant per a particulars com per a pimes i empreses

• Espanor té cobertura nacional, agrupa 28 corredories d'assegurances i disposa de 175.000 clients​

1. Madrid, 2 de gener de 2017. SegurCaixa Adeslas, empresa pertanyent al grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, acaba de signar un protocol de col·laboració amb l'agrupació de corredories Espanor, una de les principals associacions a nivell nacional. L'acord permetrà a Espanor comercialitzar tots els productes Adeslas, la marca líder en assegurances de salut, tant per a particulars com per a pimes i empreses. L'agrupació també podrà participar en totes les campanyes comercials de promoció de productes de Salut de la companyia.

El protocol ha estat subscrit per Tomás Rivera, Conseller Delegat d'Espanor, i Luis Ballester, Director de Canals Asseguradors de SegurCaixa Adeslas.

Adeslas és número 1 en assegurances de salut, amb uns ingressos per primes en aquest ram que van superar els 2.000 milions d'euros el 2015 i una quota de més del 28% del mercat. Espanor, que agrupa 28 corredories d'assegurances, té cobertura nacional i disposa de 175.000 clients. El seu volum en primes intermediades arriba als 140 milions d'euros.

Aquesta aliança reforça l'aposta de SegurCaixa Adeslas per la multicanalitat a través dels principals canals de distribució del mercat, tant els tradicionals com el de bancassegurances, on també ocupa una posició de lideratge.