Adeslas amplia el seu suport al pàdel amb el patrocini de dues parelles del torneig femení

• Serà l'espònsor de les parelles Marrero-Ortega i Salazar-Sánchez en la nova temporada del World Padel Tour

Madrid, 19 de març de 2019. SegurCaixa Adeslas, a través de la seva marca líder d'assegurances de salut Adeslas, ha reforçat la seva aposta pel món del pàdel i patrocinarà aquesta temporada dues parelles femenines, la formada per Marta Marrero i Marta Ortega i la que componen Alejandra Salazar i Ariana Sánchez. És la primera vegada que la companyia patrocina dues parelles femenines al mateix temps.

El compromís amb el món del pàdel i l'esport femení és clar. “Estem molt contents de poder comptar amb les quatre jugadores com a ambaixadores de la nostra marca. Creiem que representen a la perfecció els nostres valors de treball en equip, qualitat i confiança”, assenyala Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de SegurCaixa Adeslas.

La companyia va donar suport les dues últimes temporades a Marrero i Salazar, que ara formen sengles tàndems amb les jugadores número 7 del rànquing i que competiran per coronar-se campiones en la final que tindrà lloc al desembre a Barcelona.

Les parelles femenines s'incorporen així a l’Adeslas Padel Team, en el qual també hi figura el tàndem format per Fernando Belasteguín i Pablo Lima, a qui la companyia dona suport des del 2015. Bela i Lima, amb els quals SegurCaixa Adeslas va renovar recentment el seu patrocini fins al 2020, tornaran a lluitar per revalidar el seu lloc dalt de tot del rànquing.

El World Padel Tour, del qual SegurCaixa Adeslas és patrocinador Premium, comença avui amb el Marbella Master. La companyia fa cinc temporades que dona suport al torneig més prestigiós del circuit internacional, dins de la seva política de foment de l'esport i la vida activa.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.