Adeslas Dental obté el certificat de qualitat per a la prestació integral de serveis odontològics en 54 Clíniques Dentals

• SegurCaixa Adeslas certifica les seves clíniques des de l'any 2003 i garanteix la millora contínua en la qualitat dels serveis prestats.
  • La certificació de 54 clíniques demostra la consolidació del model de qualitat pel qual aposta la Companyia.
  • Els estudis de satisfacció del client a les clíniques Adeslas Dental mostren un 96% de clients satisfets amb els serveis prestats.

Barcelona, 24 de gener de 2012.- L'any 2011, 23 noves clíniques dentals Adeslas han obtingut el Certificat de Sistema de Gestió de la Qualitat segons la Norma ISO 9001:2008. L'expansió de les clíniques dentals, al llarg d'aquests anys, ha suposat la incorporació gradual i successiva a aquest model ISO 9001, fins a sumar els 54 centres certificats actualment.

SegurCaixa Adeslas certifica les seves clíniques des de l'any 2003, amb l'objectiu de disposar d'una eina que garanteixi la millora contínua pel que fa als nivells de servei prestats a les clíniques dentals.

L'extensió de la certificació a 54 clíniques dentals demostra la consolidació d'un model ben estructurat que comença amb la determinació dels processos clau de la clínica i les seves interaccions, en defineix el control i hi garanteix l'homogeneïtat i la qualitat en la prestació dels serveis, alhora que estableix característiques clau per a la citació, la recepció i l'assistència sanitària.

Com a mostra de consolidació del model, al llarg del 2011 s'han dut a terme estudis de satisfacció de clients en totes les clíniques dentals, en els quals s'ha obtingut un 96% de clients satisfets amb el servei prestat a la clínica.

Garantia de qualitat en el servei al client

Garantir la qualitat del servei al client és un dels valors fonamentals de SegurCaixa Adeslas i, en aquest sentit, la norma de referència ISO 9001:2008, reconeguda internacionalment, contribueix com a eina al seu compliment, ja que recull una sèrie de principis per assegurar la satisfacció de les expectatives i les necessitats dels clients.

Adeslas Dental va més enllà en aquest objectiu, ja que interpreta les expectatives del client i les tradueix en requisits concrets de servei. La certificació comprèn la prestació integral de serveis odontològics a pacients, i inclou els processos estratègics, operatius i de suport necessaris per garantir la qualitat del servei prestat.

El compromís de SegurCaixa Adeslas és continuar apostant per aquest model, tenint en compte els criteris de la norma ISO 9001:2008 amb una clara vocació de millora contínua, així com incrementar els alts índexs de satisfacció.

Adeslas Dental

SegurCaixa Adeslas ha consolidat el lideratge en el negoci dental, amb la xarxa més gran de clíniques dentals pròpies del mercat, a les quals se sumen més de 100 clíniques dentals concertades i associades. Adeslas Dental es caracteritza per proporcionar un accés directe a més de 1.000 odontòlegs arreu d'Espanya i oferir serveis de qualitat als clients.

Durant el 2011, s'ha aconseguit una xifra de pràcticament un milió d'actes diferents i 700.000 tractaments. Les Clíniques Dentals Adeslas faciliten als clients un servei integral que abraça totes les especialitats de l'odontologia (odontologia general, odontopediatria, ortodòncia, implantologia, prostodòncia, estètica, periodòncia, higiene, endodòncia, cirurgia oral i radiologia).

SegurCaixa Adeslas és la Companyia d'assegurances de no-vida, líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (89 Kb.) Abre en ventana nueva