Adeslas, guardonada amb el Premi Esport i Empresa pel seu compromís amb l'Esport

• És el patrocinador oficial del Circuit Amateur Adeslas, de la parella Bela-Lima i un dels patrocinadors principals del World Padel Tour​

Madrid, 26 d'octubre de 2016. Adeslas, la marca d'assegurances de Salut de SegurCaixa Adeslas, va rebre ahir el Premi Esport i Empresa pel jurat dels III Premis María de Villota i V Premis Ciudad de la Raqueta. L'organització va destacar que es tracta d'una empresa "fermament compromesa amb el món de l'esport, que aposta fortament pel desenvolupament del pàdel, on participa de manera activa, patrocinant jugadors, tornejos i esdeveniments, tant de caràcter nacional com internacional".

Adeslas dóna suport al pàdel mitjançant el patrocini del Circuit Amateur Adeslas, el World Padel Tour (WPT) i la parella de jugadors professionals formada per Fernando Belasteguín i Pablo Lima. El passat mes de juny, l'asseguradora va renovar fins al 2018 la seva posició com a patrocinador principal de la parella Bela-Lima, els grans favorits per renovar un any més la seva condició com a números 1 del rànquing World Padel Tour. Adeslas també és un dels patrocinadors principals d'aquest circuit internacional, el més important del món del pàdel.

Valors corporatius

L'aposta d'Adeslas pel desenvolupament del pàdel és una de les vies per promoure la cura de la salut de les persones en general i dels seus assegurats en particular a través de la pràctica d'un esport que està tenint un desenvolupament espectacular a Espanya i que avui és practicat per més de 4,5 milions de persones. "Aquesta estratègia de promoció de l'esport com un dels principals hàbits de vida saludable encaixa amb els nostres valors corporatius de Confiança, Qualitat, Dinamisme i Proximitat, característiques que també marquen les relacions de l'entitat amb els seus empleats i amb els seus clients", assenyala Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.

A més d'Adeslas, també van ser guardonades les campiones olímpiques Ruth Beitia, Carolina Marín, Maialen Chourraut i Teresa Perales. Van completar el palmarès l'exjugador de bàsquet José Luis Llorente, el periodista esportiu Fernando Carreño, el World Padel Tour en la categoria d'"Esdeveniment i Esportiu", Tennis Aid en "Esport i Solidaritat" i el Club de Tennis Alborán en l'apartat d'"Institució Esportiva".

El jurat dels premis va ser presidit per Emilio de Villota i Javier Martí, i format per tretze membres més del món de l'empresa, el dret o l'esport: Vivi Ruano, Marina Hernanz, José Luis Llorente, Raúl Chapado, Jacobo Beltrán, Manuel Martín, José Antonio González de la Rosa, Pedro Pérez, Hernán Auguste, Javier Arenzana, Jota Abril, David Ramírez i Íñigo Jofre.

DOCUMENTS
D`INTERÈS

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia de No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.