Adeslas incorpora el nou hospital Vithas Nuestra Señora de la Salud a la seva oferta assistencial a Granada

• Adeslas, companyia líder en assegurances de salut a Espanya i a Granada, garanteix als seus assegurats l'oferta hospitalària més moderna i completa de la província.
  • L'oferta assistencial es complementa amb el centre mèdic d'Adeslas, així com amb les seves dues clíniques dentals.
  • Més de la meitat dels assegurats de salut a Granada són clients d'Adeslas.

Granada, 12 de gener de 2014. Adeslas, companyia líder en assegurances de salut a Granada, incorpora a la seva oferta assistencial el nou hospital Nuestra Señora de la Salud, la construcció del qual ha estat anunciada recentment pel Grup Vithas.

Aquest acord permetrà als assegurats d'Adeslas tenir accés a la que serà la millor oferta hospitalàriade Granada. D'aquesta manera, podran gaudir d'una prestació assistencial d'alta qualitat i disposar d'un diagnòstic integral, així com de propostes de tractament, en menys temps i sense haver de desplaçar-se a altres centres.

Adeslas reforça el seu lideratge a Granada

Amb aquesta incorporació, Adeslas refermarà encara més el seu lideratge en termes de xarxa assistencial a Granada. Actualment, la companyia és l'única asseguradora que disposa d'un Centre mèdic propi, amb més de 50 professionals que cobreixen més de 20 specialitats. A més, la companyia disposa de l'alta oferta de pediatria de Granada, ja que incorpora al seu centre mèdic 5 pediatres multidisciplinaris que presten un servei assistencial de gran qualitat als seus assegurats.

L'asseguradora també disposa de dues clíniques dentals pròpies a la província, amb 14 gabinets i 23 professionals. Totes dues clíniques estan dotades dels darrers avanços tecnològics, com el diagnòstic per imatge, els equips de 3D per a proves diagnòstiques o la història clínica compartida en tota la xarxa de centres.

Aquest és un dels motius pels quals més del 50% de les persones que disposen d'una assegurança de Salut a Granada, la tenen contractada amb Adeslas.

A nivell nacional, Adeslas, amb una quota de mercat superior al 27%, disposa del principal quadre mèdic, amb més de 40.000 professionals, 1.100 centres d'atenció medicoassistencial i més de 300 clíniques concertades. D'aquesta manera, Adeslas demostra la seva vocació d'estar a prop dels seus assegurats, tot facilitant-los l'accés a una assistència sanitària excel·lent i de confiança.

Nuestra Señora de la Salud, la millor oferta hospitalària de Granada

El nou hospital disposarà de tres unitats mèdiques capdavanteres en la sanitat privada granadina (Pediatria/Neonatologia, Cirurgia Cardíaca i Neurocirurgia) i reforçarà aquelles que tenen un reconegut prestigi entre la població (Urgències, Cardiovascular, Oftalmologia, Traumatologia, Cirurgia Ortopèdica i Maternoinfantil).

A més, es reforçaran les nombroses unitats d'especialització mèdica exclusives a Granada, de què disposa l'Hospital Vithas Nuestra Señora de la Salud, entre les quals destaquen la Unitat de Trastorns de l'Alimentació (anorèxia i bulímia), la Unitat de Trasplantaments de Còrnia i cirurgia de retina i la Unitat de Litotrípsia Renal extracorpòria per ones de xoc.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida líder a Espanya en assegurances de salut, integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (98 Kb.)Abre en ventana nueva