Adeslas llança una nova campanya de publicitat en grans mitjans

• L'espot s'emetrà en les principals cadenes privades de televisió
  • Anirà acompanyat d'una versió de 10" per promocionar les Clíniques Dentals Adeslas​

Madrid, 6 de juny de 2017. Adeslas, la marca d'assegurances de Salut de SegurCaixa Adeslas, va llançar ahir una nova campanya de comunicació per televisió, que dóna continuïtat a l'acció publicitària de finals del 2016. L'objectiu de l'acció és impulsar la notorietat de la marca i reforçar la seva imatge de lideratge. Adeslas és la companyia líder en assegurances de Salut, amb una quota de mercat del 28,5% i més de 3,6 milions de clients.

Amb aquest objectiu, s'ha fet un pas més en el fil argumental de la campanya anterior. L'eslògan d'aquest any és "El més important és saber el que és important". "L'anunci pretén fer-nos reflexionar sobre el munt de preocupacions menors que omplen els nostres dies, i que a vegades fan que oblidem que el que de debò importa és la salut. I quan es tracta de salut, cal estar amb el número 1", assenyala Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.

La campanya per televisió consta d'anuncis de 20" i 10", en els quals es destaca la promoció comercial actual, per la qual es retorna fins al 15% de la prima anualitzada i el doble si es contracta també la pòlissa dental. Aquests anuncis aniran acompanyats d'un espot de 10" que promociona la xarxa de més de 150 Clíniques Dentals d'Adeslas. Els anuncis s'emetran durant el mes de juny en les principals cadenes privades de televisió i es reforçaran en mitjans digitals.

Aquesta acció comercial es completarà amb material amb la mateixa identitat gràfica, que es lliurarà als assegurats i a clients potencials en els diferents canals de comercialització d'Adeslas, entre els quals es troben les més de 5.000 oficines de CaixaBank repartides arreu d'Espanya.

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​