L’Adeslas Padel Team inicia el seu camí en el circuit World Padel Tour 2020

• Alejandra Salazar amb Ariana Sánchez i Fernando Belasteguín amb Agustín Tapia formen l'equip

Madrid, 9 de març de 2020. Adeslas, la marca líder en assegurances de salut, renova aquest any la confiança i el patrocini en la parella femenina formada per Alejandra Salazar i Ariana Sánchez, i la masculina integrada per Fernando Belasteguín i Agustín Tapia, que disputaran el circuit WPT 2020. La presentació de l'Adeslas Padel Team va tenir lloc aquest cap de setmana a Marbella, coincidint amb la celebració del primer torneig del circuit World Padel Tour el 2020.

L'equip d'Adeslas intentarà un any més conquerir els màxims títols en una temporada que es presenta molt interessant per als aficionats arran dels canvis que s'han produït entre les principals duples i el mateix reglament amb la introducció entre d'altres del famós "punt d'or". Fernando Belasteguín, número u del torneig durant 16 anys seguits, uneix la seva experiència al potencial físic i la tècnica d'Agustín Tapia. Salazar i Sánchez, per la seva banda, parteixen com una de les parelles favorites en el circuit femení, després que el 2019 competissin pel lideratge fins a l'últim moment. El seu esforç les va portar a assolir la victòria en l'última i exigent prova, el Master Final jugat a Barcelona.

Adeslas vincula el seu compromís amb el pàdel a les seves polítiques de foment de l'esport i la vida activa. Fa sis anys que és patrocinador Premium del World Padel Tour, un suport que s'afegeix al que duu a terme amb les parelles participants en l'alta competició. "L'esponsorització d'aquestes parelles, que destaquen pel seu esperit d'esforç i millora contínua, encaixa perfectament amb els valors que vertebren la tasca diària de la companyia", ha explicat Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de SegurCaixa Adeslas. La companyia, que lidera a Espanya l'assegurança de salut, està integrada al grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.