Adeslas renova el seu patrocini a la parella de pàdel Bela-Lima

• Els jugadors revaliden per quart any la seva condició de campions en una final vibrant

Madrid, 17 de desembre de 2018. SegurCaixa Adeslas ha renovat per dos anys, a través de la seva marca líder d'assegurances de salut Adeslas, el patrocini de la parella formada per Fernando Belasteguín i Pablo Lima. La renovació reforça la confiança de la companyia en els dos jugadors, que aquest cap de setmana van tornar a la competició oficial després de la lesió de Belasteguín i es van coronar com a mestres del circuit.

Adeslas patrocina des del 2015 la parella formada per Bela i Lima, que en els últims tres anys ha revalidat la seva condició de campiona del món a Alacant, València, Suècia i, ara, a Madrid.

Fernando Belasteguín (Pehuajó, Argentina, 1979) és una figura clau en l'univers del pàdel, esport en el qual ha estat el número 1 mundial durant 16 anys. La seva trajectòria es fonamenta en uns resultats contundents, en què compta per victòries la gran majoria de partits disputats en la més alta competició.

Pablo Lima (Porto Alegre, Brasil, 1986) és també un referent en el circuit, ja que ha vençut en el 90% dels 346 partits disputats al circuit professional. En la darrera competició de l'any, la seva actuació va merèixer la distinció de Millor Jugador del Torneig 2018.

"L'aposta de SegurCaixa Adeslas per Bela i Lima es basa en els valors que transmeten amb la seva dedicació, afany de superació i esforç constant", assenyala Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de la companyia. "Aquestes qualitats són necessàries per assolir els millors resultats fins i tot en els períodes més adversos i conformen l'essència d'Adeslas com a líder en assegurances de salut", afirma el directiu.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.