Adeslas renova com a patrocinador de World Padel Tour

• L'acció s'emmarca en el compromís de la companyia amb l'esport per impulsar la prevenció i els hàbits de vida saludables

Madrid, 19 de desembre de 2018. SegurCaixa Adeslas i World Padel Tour han renovat el contracte pel qual la companyia seguirà figurant com un dels patrocinadors principals del circuit professional. Durant les dues pròximes campanyes, SegurCaixa Adeslas continuarà amb la seva important tasca de suport a l'especialitat esportiva que més creix a tot el país.

World Padel Tour i SegurCaixa Adeslas, empresa líder en el sector de les assegurances de salut, van unir els seus camins ja fa quatre temporades. En aquest període, el pàdel professional ha evolucionat de manera definitiva tant a nivell nacional com internacional.

"La pràctica regular de l'esport és una de les millors maneres de tenir cura de la nostra salut i sentir-nos bé", va assenyalar Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de SegurCaixa Adeslas. "La nostra aposta pel pàdel és clara i per això també hem renovat el patrocini de la parella que ha obtingut millors resultats en aquesta competició durant els darrers anys, la que formen Bela i Lima", afegeix.

Per la seva banda, Mario Hernando, Director General de World Padel Tour, va valorar que "per al circuit és vital que una companyia líder i referència en el seu sector, com SegurCaixa Adeslas, renovi la seva aposta pel millor pàdel professional del món. Una confiança que ens ajuda a seguir establint les bases per al creixement i l'expansió del circuit. Per a World Padel Tour és sinònim de solidesa i garantia de futur".

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.