Adeslas s'avança al Nadal amb una impactant campanya de publicitat

• Nou espot de televisió i aparicions especials als programes de més audiència

• 'Embolcalla' l'estació de metro de la Puerta del Sol a Madrid amb el lema "L'important és saber què és important"

• La campanya inclou accions de publicitat exterior a Barcelona, Sevilla o València

• Col·loca lones gegants i vinils en autobusos, tramvies i marquesines en alguns dels punts més transitats de les ciutats

Madrid, 16 de novembre de 2016. Adeslas, la marca d'assegurances de Salut de SegurCaixa Adeslas, llança avui un impactant espot a la televisió a nivell nacional, que s'afegeix a la publicitat exterior que ja ha començat a instal·lar-se a les principals ciutats espanyoles. Aquesta acció és una nova versió de la campanya llançada al juny amb el lema "L'important és saber què és important" i es completarà amb aparicions especials en alguns dels programes de més audiència de la televisió espanyola com El Hormiguero, a Antena 3.

"Pretenem avançar-nos al Nadal i convidar a la reflexió sobre les múltiples preocupacions que en aquestes dates ens omplen l'agenda, quan el que realment importa és la salut", assenyala Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.

La campanya s'estén fins al desembre i es veurà reforçada amb formats singulars d'exterior a les principals ciutats espanyoles: Madrid, Barcelona, Sevilla o València.

L'estrella d'aquesta acció és la cúpula de l'estació de Metro i Rodalies de l'emblemàtica Puerta del Sol de Madrid, una de les zones amb més afluència de públic de Madrid, en la qual s'ha col·locat una creativitat integral i d'impacte. També s'ha instal·lat una lona de gran format al carrer Goya, així com marquesines dobles integrals d'autobús en 9 enclavaments estratègics de Madrid, un circuit de 920 cares a les rutes amb més visibilitat i 40 pantalles digitals a l'estació de Rodalies i Renfe de Nuevos Ministerios.

També s'utilitzarà la publicitat exterior en autobusos, tramvies i marquesines per tal de tenir presència a les ubicacions més transitades d'altres ciutats com Barcelona, Sevilla o València.

Adeslas és la companyia número 1 en assegurances de Salut, amb una quota de mercat del 28% i 3,3 milions de clients.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​​​