Adeslas SegurCaixa llança la seva primera campanya institucional

• La campanya que es llança avui, per televisió i Internet, centra el seu missatge en la figura del metge i el fonendoscopi com a icona de l'escolta activa i la proximitat amb el pacient.
  • Amb aquesta acció de comunicació es busca transmetre el posicionament de companyia, a través del qual s'adquireix un nou compromís amb els clients: escoltar-los cada dia per oferir-los l'atenció que necessiten.
  • Les fortaleses que es destaquen són: el quadre mèdic més ampli del mercat, la presència física arreu d'Espanya, el servei de qualitat i una àmplia gamma de productes de salut.
  • En el nou microsite www.adeslasescucha.es es podran veure els espots de la nova campanya.

Barcelona, 10 de maig de 2012.Adeslas SegurCaixa, la marca de salut de SegurCaixa Adeslas, inicia avui la seva primera campanya publicitària institucional, amb l'objectiu d'augmentar el coneixement de la marca de salut líder en el mercat, després de l'aliança estratègica entre Mútua Madrileña i "la Caixa".

SegurCaixa vol transmetre entre el públic general la proximitat i l'escolta com a compromís envers els seus més de tres milions de clients, els quals tenen a la seva disposició el quadre mèdic més ampli del mercat –amb més de 35.000 professionals–, així com l'accés a una extensa xarxa de més de 1.100 centres mèdics.

La proximitat, element protagonista

El sotsdirector general comercial de SegurCaixa Adeslas, Antonio Trueba, considera que aquesta campanya "fixa la nova marca en la ment del consumidor i referma el nostre compromís com a companyia líder en salut: ser a prop dels nostres clients, i escoltar-los, gràcies a la nostra presència física arreu d'Espanya i a la capil·laritat i el nostre extens quadre mèdic".

La campanya s'articula en un entorn en què diverses persones, en situacions quotidianes (nenes amb la seva mare jugant a corda, un cuiner al restaurant i una persona en procés de malaltia regant el jardí), són escoltades per un metge que sempre és a prop seu i té cura d'ells.

Les imatges de la campanya subratllen la proximitat i el bon servei, tot jugant amb el triangle de la relació de proximitat metge-pacient i la icona del fonendoscopi. Segons Nicolás Hollander, director general creatiu de Young&Rubicam Madrid, companyia encarregada del disseny i la creativitat de la campanya, "el fonendoscopi és l'eina d'escolta més popular de la pràctica mèdica. Des de petits, tots hem viscut l'experiència de ser auscultats i és el moment en què es produeix un contacte físic entre metge i pacient. Ens agrada com a icona perquè és un detonant de records que pot ser protagonista de moltes situacions."

Accions per televisió i Internet

La campanya consta d'un espot de 20" i uns altres tres de 10" enfocats a famílies, pimes i casos greus. Es podran veure a les principals cadenes estatals, des del 10 de maig fins al 7 de juny.

Així mateix, a Internet es duran a terme diverses accions, recolzant-se en part en els principals mitjans digitals, amb una campanya de baners i contingut corporatiu de caràcter sanitari.

Finalment, es llançarà el microsite www.adeslasescucha.es amb l'objectiu de continuar reforçant el compromís d'escolta de la companyia.

Nova marca, mateixos valors

El passat mes de desembre, els clients, els professionals mèdics i els proveïdors van rebre una comunicació directa presentant la nova marca de salut Adeslas SegurCaixa. A més, la imatge de la nova marca es va aplicar a les oficines i punts d'atenció al client de tota la geografia espanyola.

Adeslas SegurCaixa i SegurCaixa Adeslas comparteixen els mateixos valors de Confiança, Qualitat, Dinamisme i Proximitat. Valors que defineixen una mateixa personalitat i estil, amb un posicionament comú basat en l'excel·lència del servei, amb un èmfasi especial en l'atenció, la gestió i la resolució, com a conceptes centrals i compatibles entre marques.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida, líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mútua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (94 Kb.)Abre en ventana nueva