Adeslas SegurCaixa redissenya les seves clíniques dentals i invertirà 31 milions d'euros en l'obertura de nous centres

Interior de una clínica
El Pla d'expansió d'Adeslas Dental crearà 1.200 llocs de treball
  • El pla de creixement d'Adeslas Dental preveu l'obertura de 71 noves clíniques pròpies i la contractació de més de 1.200 professionals.
  • Adeslas Dental és líder destacat en el sector amb més d'1.250.000 clients i una xarxa que arribarà a les 152 clíniques pròpies el 2013.
  • Adeslas Dental disposa de la principal xarxa de clíniques dentals pròpies del mercat, a les quals se sumen més de 1.000 clíniques dentals concertades i associades.
  • L'objectiu del redisseny dels centres és la millora de l'experiència dels clients, ja que convertirà les clíniques en espais més oberts i propers.
  • Les clíniques dentals d'Adeslas SegurCaixa proporcionen als clients un servei integral que comprèn totes les especialitats de l'odontologia.

Barcelona, 13 de desembre de 2012. Adeslas SegurCaixa obre a Barcelona, al número 80 del carrer Gran Via de Carles III, la primera clínica dental amb el nou disseny que tindran a partir d'ara els centres odontològics de la companyia, el qual contribuirà a transmetre els valors corporatius de SegurCaixa Adeslas: confiança, qualitat, dinamisme i proximitat.

L'objectiu del redisseny dels centres és la millora de l'experiència dels clients, ja que convertirà les clíniques en espais més oberts i propers. Per aquest motiu, el nou disseny està pensat per eliminar les barreres físiques i millorar la interacció entre els pacients i el personal de la clínica amb zones més diàfanes.

Les sales d'espera es converteixen en espais més còmodes i atractius, juntament amb noves àrees independents que permeten explicar els tractaments i pressupostos de forma personalitzada en un ambient més agradable.

Les clíniques dentals de la companyia proporcionen als clients un servei integral que comprèn totes les especialitats de l'odontologia, amb la garantia de qualitat assistencial d'Adeslas SegurCaixa.

Expansió del negoci dental

Adeslas Dental ha posat en marxa un ambiciós pla de creixement que preveu l'obertura de 71 noves clíniques dentals pròpies, amb una inversió de 31 milions d'euros, en un període de 18 mesos.

Aquest pla de creixement suposa la contractació de més de 1.200 professionals, amb la qual cosa el 2013 el negoci dental de SegurCaixa Adeslas disposarà d'una xarxa de 152 clíniques pròpies i una plantilla de més de 2.200 empleats. Actualment, Adeslas Dental té una xarxa de 106 clíniques pròpies i més d'1.250.000 clients. Adeslas SegurCaixa ha consolidat el lideratge en el negoci dental, amb la principal xarxa de clíniques dentals pròpies del mercat, a les quals se sumen més de 1.000 clíniques dentals concertades i associades. Adeslas Dental es caracteritza per oferir un accés directe a més de 3.000 odontòlegs arreu d'Espanya, tot oferint serveis de qualitat als clients.

Aposta per la qualitat a les clíniques Adeslas Dental

L'any 2012, 10 noves clíniques dentals Adeslas han obtingut el Certificat de Sistema de Gestió de la Qualitat segons la Norma ISO 9001:2008. L'expansió de les clíniques dentals, al llarg d'aquests anys, ha suposat la incorporació gradual i successiva a aquest model ISO 9001, fins a sumar els 64 centres certificats actualment.

Adeslas SegurCaixa certifica les seves clíniques des de l'any 2003, amb l'objectiu de disposar d'una eina que garanteixi la millora contínua sobre els nivells de servei prestats a les clíniques dentals.

L'extensió de la certificació a 64 clíniques dentals demostra la consolidació d'un model ben estructurat que comença amb la determinació dels processos clau de la clínica i les seves interaccions, defineix el seu control i garanteix l'homogeneïtat i la qualitat en la prestació dels serveis en totes les clíniques, alhora que estableix característiques clau per a la citació, recepció i l'assistència sanitària.

Com a mostra de consolidació del model, al llarg del 2011 es van dur a terme estudis de satisfacció de clients en totes les clíniques dentals, en els quals es va obtenir un 96% de clients satisfets amb el servei prestat a la clínica.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (36 Kb.)Abre en ventana nueva