Bela i Lima, un any més, Números 1 del World Padel Tour

• Els jugadors han tornat a demostrar la seva capacitat d'esforç i superació​

Madrid, 27 de novembre de 2017. Fernando Belasteguín i Pablo Lima es coronen de nou com a Números 1 del World Padel Tour. La parella, que patrocina Adeslas, ha tornat a demostrar la seva capacitat d'esforç i superació davant les adversitats que han sorgit en alguns tornejos. Bela acumula 16 anys sent el Número 1 d'aquesta pràctica esportiva, mentre que Lima l'ha acompanyat en el lideratge durant els últims 3 anys.

Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas, ha recalcat l'orgull de la companyia perquè "ells ho han donat tot en cada partit i ens han permès compartir el seu exemple d'entrega i dedicació", qualitats molt valorades per l'empresa. Ha recordat que el 2017 ha suposat l'extensió del suport d'Adeslas al pàdel femení, una pràctica creixent, sumant Marta Marrero i Alejandra Salazar a l'equip Adeslas Pàdel.

El WPT és el circuit professional internacional més important del món del pàdel. La competició, en la qual també participa Adeslas com a espònsor, ha guanyat rellevància amb més de 300.000 seguidors a les xarxes socials, ple en totes les poblacions per les quals ha passat i importants audiències tant en streaming com en TV.

Del 14 al 17 de desembre es podrà gaudir a IFEMA-Madrid del Màster Final del World Padel Tour, on competiran els millors jugadors del món, i es tancarà la temporada amb Bela i Lima com a Números 1.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.​