SegurCaixa Adeslas, Millor Asseguradora d’Espanya 2020 segons Capital Finance

• La revista britànica premia el lideratge continuat en l’assegurança de salut
  • Un panel d’experts destaca la vocació transformadora de la companyia

Madrid, 24 de juliol de 2020.- SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua i participada per CaixaBank, ha rebut el premi a la Millor Asseguradora d’Espanya 2020 que atorga la revista britànica Capital Finance International (cfi.co). Aquest guardó es concedeix cada any a les empreses que més han destacat per la seva capacitat de crear valor per als seus accionistes i per a la resta de la societat.

El mitjà financer ha valorat el lideratge continuat de la companyia en el ram de Salut, en el qual ha incrementat en els darrers anys la seva quota de mercat fins a superar el 30% gràcies a la seva orientació cap al creixement rendible. “Els pilars sobre els quals es basa aquesta estratègia són la transformació tecnològica i el model operatiu, amb l’objectiu de millorar l’experiència de client i incrementar la seva confiança”, assenyala la publicació.

La revista britànica posa en relleu el paper de la innovació a SegurCaixa Adeslas, un pilar sobre el qual desenvolupa productes asseguradors cada vegada més flexibles, propers i adaptats a les demandes dels assegurats. Destaca Adeslas Salut i Benestar, la plataforma digital que acompanya els clients en la cura de la seva salut i que augmenta la implicació de l’assegurat amb la prevenció i la millora de la seva qualitat de vida. Aquesta iniciativa és un exemple de com la digitalització dels processos pot escurçar els temps de gestió i racionalitzar l’ús dels recursos.

L’aposta per la telemedicina, de fet, ha permès a SegurCaixa Adeslas mantenir l’activitat i el seu nivell de servei durant la crisi de la covid-19. Al llarg dels últims mesos, els assegurats han pogut accedir als professionals del quadre mèdic a través de canals no presencials com la videoconsulta, el xat o la trucada telefònica a la plataforma d’Orientació Mèdica i Urgències.

Per a Javier Mira, president de SegurCaixa Adeslas, “el guardó és un estímul per a la innovació dins de la companyia, la qual és un element fonamental per mantenir un alt nivell de qualitat en el servei i reforçar la confiança dels nostres clients”. A més de l’assegurança de Salut, SegurCaixa Adeslas és líder en el ram d’Accidents i ocupa el segon lloc a Llar. En conjunt, la companyia va créixer l’any passat un 4,2%, per sobre de la mitjana del mercat d’assegurances No Vida, amb uns ingressos per primes de 3.863 milions d’euros.

DOCUMENTOS DE INTERÉS

Descarga la nota de prensa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General