Nova clínica Adeslas Dental a Terrassa

• Adeslas SegurCaixa obre la seva primera clínica dental al Vallès Occidental, per apropar l'assistència bucodental a la població de la zona.
  • La nova clínica, situada al passeig del Vapor Gran, 43-47, de Terrassa, disposa dels equips mèdics més moderns i cobreix totes les especialitats.
  • Les clíniques Adeslas Dental compten amb el suport i l'experiència dels millors professionals, garantits per la companyia de salut líder a Espanya.
  • Els estudis de satisfacció del client a les clíniques Adeslas Dental mostren un 96% de clients satisfets amb els serveis prestats.

Barcelona, 14 de febrer de 2012. Adeslas Dental obre la seva primera clínica a Terrassa, amb l'objectiu d'apropar l'assistència sanitària bucodental al Vallès Occidental. La clínica dental, situada al passeig del Vapor Gran, 43-47, disposa de 5 gabinets i els darrers avenços tècnics en odontologia pel que fa a equips. Gràcies a això, es cobriran totes les especialitats per atendre la salut bucodental dels pacients: odontologia general, periodòncia, endodòncia, ortodòncia, cirurgia oral, cirurgia d'implants, prostodòncia i higiene dental.

Així mateix, els pacients també disposaran de la seva història clínica informatitzada, tant a la recepció com a la sala de raigs i en tots els gabinets.

Les clíniques Adeslas Dental compten amb el suport i l'experiència dels millors professionals mèdics, tot plegat garantit per la companyia de salut líder a Espanya, amb més de tres milions de clients.

Adeslas Dental

SegurCaixa Adeslas ha consolidat el lideratge en el negoci dental, amb la xarxa més gran de clíniques dentals pròpies del mercat, a les quals se sumen més de 1.000 clíniques dentals concertades i associades. Adeslas Dental es caracteritza per proporcionar un accés directe a més de 3.000 odontòlegs arreu d'Espanya i oferir serveis de qualitat als clients.

Durant el 2011, s'ha aconseguit una xifra de pràcticament un milió de consultes diferents i 700.000 tractaments. Les Clíniques Dentals Adeslas faciliten als clients un servei integral que abraça totes les especialitats de l'odontologia.

Aposta per la qualitat a les clíniques Adeslas Dental

L'any 2011, 23 noves clíniques dentals Adeslas han obtingut el Certificat de Sistema de Gestió de la Qualitat segons la Norma ISO 9001:2008. L'expansió de les clíniques dentals, al llarg d'aquests anys, ha suposat la incorporació gradual i successiva a aquest model ISO 9001, fins a sumar els 54 centres certificats actualment. SegurCaixa Adeslas certifica les seves clíniques des de l'any 2003, amb l'objectiu de disposar d'una eina que garanteixi la millora contínua pel que fa als nivells de servei prestats a les clíniques dentals.

L'extensió de la certificació a 54 clíniques dentals demostra la consolidació d'un model ben estructurat que comença amb la determinació dels processos clau de la clínica i les seves interaccions, en defineix el control i hi garanteix l'homogeneïtat i la qualitat en la prestació dels serveis, alhora que estableix característiques clau per a la citació, la recepció i l'assistència sanitària.

Com a mostra de consolidació del model, al llarg del 2011 s'han dut a terme estudis de satisfacció de clients en totes les clíniques dentals, en els quals s'ha obtingut un 96% de clients satisfets amb el servei prestat a la clínica.

SegurCaixa Adeslas és la Companyia d'assegurances de no-vida, líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (89 Kb.)Abre en ventana nueva