Nou centre Adeslas a Tenerife

• Disposa de 17 especialitats i atén els serveis de medicina general i infermeria sense cita prèvia en un ampli horari

• Incorpora els millors serveis tecnològics per facilitar les gestions als seus assegurats

Madrid, 25 d'abril de 2017. Adeslas, la marca d'assegurances de salut de SegurCaixa Adeslas, va inaugurar el passat 3 d'abril un nou centre mèdic a Santa Cruz de Tenerife per prestar assistència als assegurats a l'illa.

Les noves instal·lacions, de 720 metres quadrats, han suposat una inversió d'1.250.000 euros. Consten de 18 consultes i àrea de radiodiagnòstic, ateses per un quadre assistencial format per 35 facultatius, que atenen en 17 serveis: anàlisis clíniques, cardiologia, dermatologia, cirurgia general i digestiva, endocrinologia, infermeria, ginecologia, medicina general, medicina interna, neurocirurgia, neurologia, otorinolaringologia, pediatria, psicologia, radiologia, reumatologia i traumatologia. Disposa d'una àrea específica de la Dona i l'Infant, així com una àrea de traumatologia.

El centre ofereix un servei d'atenció continuada sense cita prèvia de medicina general i infermeria amb un horari ininterromput de 8.00 a 22.00 h de dilluns a divendres i de 8.00 a 15.00 h els dissabtes.

A més de complir els estàndards de qualitat assistencial més alts, propis d'Adeslas, incorpora els millors serveis tecnològics per facilitar les gestions als seus assegurats, com una plataforma de petició de cita online a www.adeslassalud.es, la confirmació de cita via SMS o l'historial clínic electrònic.

Adeslas disposa d'una xarxa de 27 centres mèdics a Espanya, en els quals reuneix les especialitats mèdiques més sol·licitades a través del quadre mèdic més gran, la qual cosa proporciona una assistència còmoda, propera i professional en exclusiva per als seus assegurats.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​​