SegurCaixa Adeslas renova el seu compromís amb World Padel Tour

• Reforça el seu paper com a referent en el patrocini del pàdel professional

Madrid, 18 de març de 2021. SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua i participada per  CaixaBank, ha renovat el seu acord amb World Padel Tour per continuar figurant com un dels patrocinadors principals del circuit professional. La companyia mantindrà el seu  protagonisme en tots els tornejos World Padel Tour que es disputin a Espanya fins a la conclusió de la temporada del 2022.

SegurCaixa Adeslas, líder en el sector de les assegurances de salut, va començar a donar suport a World Padel Tour ja fa sis temporades, durant les quals el pàdel professional ha crescut de manera exponencial tant a nivell nacional com internacional.

El Director General de World Padel Tour, Mario Hernando, ha valorat positivament la renovació de l’acord. “Adeslas ha acompanyat World Padel Tour des de l’inici en el seu camí de desenvolupament i creixement, fins a ocupar el lloc de privilegi que ha assolit en el context de l’esport professional a Espanya”, va afirmar.

Per la seva banda, Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de SegurCaixa Adeslas, destaca que “el patrocini de WPT ens ha permès fer visible en l’esport amb més creixement en aficionats i practicants a Espanya, els nostres valors de qualitat, confiança, proximitat i dinamisme, que compartim amb un esport en el qual la cultura de l’esforç i el treball en equip també són fonamentals per a l’èxit”.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.