Adeslas presenta el seu equip guanyador per al circuit professional de WPT

• Patrocina les parelles formades per Belasteguín-Gutiérrez i Salazar-Triay

Madrid, 31 de març de 2021. SegurCaixa Adeslas, a través de la seva marca líder d'assegurances de salut Adeslas, patrocinarà aquesta temporada dues duples que competiran en el circuit professional de World Padel Tour. L'Adeslas Padel Team estarà compost per les parelles formades per Fernando Belasteguín i Sanyo Gutiérrez, d'una banda, i Alejandra Salazar i Gemma Triay, de l'altra. La presentació de l'equip ha tingut lloc aquest matí, en un esdeveniment en streaming presentat per Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de SegurCaixa Adeslas.

El primer torneig en què participarà l'Adeslas Padel Team serà l'Adeslas Madrid Open, que se celebra entre el 4 i l'11 d'abril al WiZink Center. La prova obre una temporada en la qual "estem segurs que vibrarem amb uns jugadors que exemplifiquen els valors de treball en equip i afany de superació, que són part de l'ADN de SegurCaixa Adeslas", ha afirmat Hernández.

Recentment, SegurCaixa Adeslas va renovar el seu acord amb World Padel Tour per continuar com un dels patrocinadors principals del circuit fins al final de la temporada 2022. La companyia fa sis temporades que dona suport al torneig més prestigiós del circuit internacional, dins de la seva política de foment de l'esport i la vida activa.

SegurCaixa Adeslas ha fet de la pràctica regular d'exercici un dels puntals de l'estratègia d'autocures disponibles a Adeslas Salut i Benestar. Els assegurats poden accedir a través de la plataforma digital a nombrosos serveis, entre els quals destaquen plans de salut orientats a millorar els hàbits d'alimentació o activitat física.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.