SegurCaixa Adeslas aporta fons per a 62.500 racions de menjar del Banc dels Aliments

Prop de 300 treballadors de la companyia van participar en el repte solidari 1 KM = 1 KG de salut i van contribuir amb les seves passes a la donació

Més de 60.000 persones podran rebre aliments saludables amb l'esforç realitzat per la plantilla

Madrid, 20 de desembre de 2017. SegurCaixa Adeslas ha fet lliurament a la Federació Espanyola de Bancs dels Aliments (Fesbal) d'un xec de 20.000 euros per contribuir a la seva tasca social. La xifra s'ha recaptat gràcies a l'esforç de prop de 300 empleats de la companyia que s'havien sumat al repte solidari 1 KM = 1 KG.

L'acció forma part de la política de responsabilitat social corporativa de SegurCaixa Adeslas i permetrà portar aliments saludables a milers de nens i adolescents que són atesos diàriament en centres d'acollida per les associacions que integren Fesbal, repartir menjar entre les persones que freqüenten les llars socials i residències de gent gran i ajudar les famílies necessitades als menjadors socials.

El repte solidari que havia plantejat la companyia als seus empleats a través de la plataforma Salut i Benestar s'ha superat amb escreix. L'objectiu era recaptar un quilo d'aliments per cada quilòmetre recorregut i superar els 10.000 quilòmetres. Ha estat tot un èxit. Els quilòmetres finalment recorreguts han superat els 20.000, que es transformaran en l'equivalent en quilos d'aliments i permetran distribuir 62.500 racions de menjar entre les persones necessitades que atén Fesbal.

Adeslas Salut i Benestar és un programa de serveis que acompanya els empleats per millorar la gestió de la seva salut i els seus hàbits de vida.

Fesbal és la Federació Espanyola de Bancs dels Aliments i té com a missió contribuir a l'alimentació diària dels més necessitats, de manera que a través dels seus 3.300 voluntaris ajuda més d'un milió i mig de persones.

Peu de foto: Luis Iglesias (dreta), Director de Salut de SegurCaixa Adeslas, lliura el xec solidari a Miguel Fernández Rodríguez, Director de Relacions Externes de Fesbal.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.