SegurCaixa Adeslas desplega un dispositiu d'ajuda arran de les inundacions de Mallorca

Madrid, 11 d'octubre de 2018. SegurCaixa Adeslas, companyia d'assegurances pertanyent al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha posat en marxa un dispositiu especial d'ajuda per als seus clients afectats per les inundacions de Mallorca. L'objectiu prioritari és ajudar i col·laborar en tot el que sigui possible amb els serveis d'emergències en les tasques de neteja i tramitació de les declaracions de sinistres.

La companyia ha posat a disposició de les autoritats una grua per a la retirada de vehicles i ha desplaçat a l'illa un equip especial, de les àrees de sinistres i comercial, per prestar servei als afectats. A més, SegurCaixa Adeslas està contactant amb tots els seus assegurats per tal de facilitar-los informació sobre les gestions i la documentació necessària per a la tramitació dels sinistres, els quals seran gestionats majoritàriament pel Consorci de Compensació d'Assegurances.

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENT​S D`INTERÈS

Descarregar la ​no​ta de premsa