SegurCaixa Adeslas, escollida novament Millor Asseguradora d’Espanya per Capital Finance

• Assenyala la capacitat d’adaptació a un escenari marcat pel covid
  • La revista britànica destaca la innovació de les seves solucions asseguradores

Madrid, 15 d’abril de 2021.- SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua i participada per CaixaBank, ha estat reconeguda per Capital Finance International (cfi.co) com a Millor Asseguradora d’Espanya 2021. Aquest és el segon any que la revista britànica atorga aquesta distinció a la companyia, en reconeixement als seus esforços en innovació i al llançament de solucions asseguradores adaptades a les noves circumstàncies del mercat.

El mitjà financer apunta que “SegurCaixa Adeslas va reforçar el desenvolupament de productes asseguradors de la gamma MyBox que permeten la fidelització sense increment de prima durant 3 anys”. Dins de l’evolució en el nou context creat per la pandèmia, la companyia va impulsar millores en telemedicina com la recepta electrònica, la videoconsulta, el xat mèdic o l’assessorament telefònic des de la plataforma d’Orientació Mèdica i Urgències. El jurat del premi també assenyala la plataforma de serveis digitals Adeslas Salut i Benestar, “una iniciativa d’èxit que s’ha guanyat la confiança dels usuaris”.

El president de SegurCaixa Adeslas, Javier Mira, ha agraït un guardó que “reconeix novament la capacitat de la companyia per anticipar-se a les demandes del mercat amb solucions asseguradores innovadores que reforcen la vinculació amb el client”. Aquesta visió ha permès a SegurCaixa Adeslas assolir l’any passat uns ingressos per primes per un valor de 3.975 milions d’euros, un 2,9% més que l’any anterior i per damunt de la mitjana del mercat. El creixement en Salut va ser del 6% en primes, la qual cosa va permetre augmentar la seva quota com a líder del ram fins al 30,4%. La companyia també és número 1 en accidents i un actor de referència en multiriscos, especialment en llar i comerç.

DOCUMENTS D'INTERÈS

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.