SegurCaixa Adeslas es bolca en la innovació per anticipar-se al repte demogràfic

• La personalització i la gestió activa de la salut caracteritzen les noves solucions asseguradores

Madrid, 30 d’octubre de 2019. El sector assegurador s'enfronta a importants reptes relacionats amb els efectes de les noves tecnologies i l'evolució demogràfica. La situació s'accentuarà a Espanya, que el 2040 desbancarà el Japó com el país amb una esperança de vida més alta, amb 85,8 anys de mitjana. Així ha quedat palès durant la II Trobada d'Economia Senior, un fòrum de debat sobre les conseqüències de la longevitat i les oportunitats que comporta. L'esdeveniment està patrocinat per SegurCaixa Adeslas, asseguradora integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank.

Carlos Hernández, Director General Adjunt Comercial de la companyia, ha participat en la primera jornada de conferències. La seva intervenció ha repassat els reptes de les asseguradores de salut, els marges de les quals estan cada vegada més pressionats per l'increment dels costos assistencials i de les malalties cròniques relacionades amb l'envelliment. Al mateix temps, va assenyalar les possibilitats que obren avenços com la intel·ligència artificial, el 5G o el blockchain. “El sector assegurador es troba immers en un canvi d'època i s'està reinventant de manera accelerada per donar una resposta a les noves necessitats del mercat”, va explicar el directiu.

En aquest context, les asseguradores estan obligades a innovar en la manera de dissenyar, comercialitzar i prestar serveis associats als seus productes. “A SegurCaixa Adeslas hem fet de la personalització un motor de la transformació dels nostres serveis”, va afirmar Carlos Hernández, que va exemplificar aquesta estratègia amb productes com Adeslas Salut i Benestar, una plataforma de serveis digitals enfocats a la millora de l'estil de vida i la gestió activa de la salut, o Adeslas Seniors, una assegurança privada de salut dissenyada per protegir les persones grans que volen gaudir del seu millor moment.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.