SegurCaixa Adeslas guanya 158,6 milions d'euros en el primer semestre, un 9,3% més

• Els ingressos per primes creixen el 5,7%, per damunt de la mitjana del sector, i arriben als 1.918 milions d'euros
  • La ràtio combinada millora 0,8 punts percentuals i se situa en el 88,6%
  • Adeslas reforça el seu lideratge en Salut després de créixer un 7,6%, gairebé dos punts percentuals més que el mercat

Madrid, 2 d'agost de 2018. SegurCaixa Adeslas, empresa integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, obté un benefici net de 158,6 milions d'euros en el primer semestre, un 9,3% més que en el mateix període de l'any anterior.

Els ingressos per primes registren una millora del 5,7%, fins a arribar als 1.918 milions d'euros. SegurCaixa Adeslas torna a créixer en volum de primes més que el conjunt del mercat d'assegurances No Vida, que augmenta un 4%.

L'evolució dels resultats es basa en la bona marxa del negoci assegurador. La ràtio combinada millora 0,8 punts percentuals amb relació al juny de l'any passat, fins a situar-se en el 88,6% pel favorable comportament de la sinistralitat.

principals-magnituds-segurcaixa-adeslas.png

Cal destacar la contribució d'Adeslas, la marca d'assegurances de Salut de SegurCaixa Adeslas, la qual, amb una quota de més del 28,5% del mercat, registra el creixement més gran entre les deu primeres entitats del sector i aconsegueix uns ingressos per primes de 1.223 milions d'euros, un 7,6% més que fa un any. L'evolució en primes d'Adeslas supera en gairebé dos punts la del sector, que va ser del 5,7%, la qual cosa posa de manifest la solidesa del model de negoci de la companyia en un entorn de creixent implantació de l'assegurança de Salut.

La companyia disposa, a 30 de juny, de 5,6 milions d'assegurats de Salut, un 6,5% més que en finalitzar l'any, i destaca el creixement experimentat en el segment de particulars, amb un 6% més d'assegurats respecte al primer semestre de l'any passat.

En l'assegurança dental l'augment també és molt significatiu, ja que s'assoleix el 8,3%, sustentat sobretot en el desenvolupament que estan tenint les clíniques dentals Adeslas. Des que va començar l'any s'han obert nou clíniques, de manera que el nombre d'establiments en funcionament ja arriba a 179.

SegurCaixa Adeslas ha continuat avançant en la seva estratègia multiram. El volum de primes fins al juny en altres rams diferents del de Salut arriba als 695 milions d'euros, que ja suposen el 36,2% del total. Destaca el comportament d'Accidents, amb 139,2 milions d'euros en primes. Aquest ram, en el qual la companyia és líder, creix un 32,8%, davant el 10,4% del mercat.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​

​Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de Salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.