SegurCaixa Adeslas guanya 164 milions fins al juny, el 3,3% més

• La nova producció creix un 9,5% per la intensa activitat dels canals comercials.
  • Adeslas, amb 1.279 milions d'euros en primes, experimenta el creixement més gran de les cinc primeres asseguradores de salut.
  • El nombre d'assegurats creix en 245.000 en els últims dotze mesos.

Madrid, 1 d'agost de 2019. SegurCaixa Adeslas, companyia integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha tancat el primer semestre amb un benefici net de 164 milions d'euros, un 3,3% més que en el mateix període de l'any anterior.

Els bons resultats són conseqüència del creixement del volum de primes i la gestió activa de les despeses, que van permetre que la ràtio combinada se situés en el 88,8% al final d'aquest període.

El volum de primes ha pujat a 1.956 milions d'euros, el 2% més. El major impuls en primes ha correspost a Salut, ram en què SegurCaixa Adeslas és líder, i en el qual torna a créixer més que el mercat, alhora que augmenta la distància amb els competidors. Llar i Decessos també han contribuït de manera significativa al creixement.

La xarxa comercial de la companyia ha tornat a mostrar la seva fortalesa. Les primes comercials de nova producció s'incrementen un 9,5% respecte a l'any anterior. El 69% de l'activitat comercial procedeix del canal bancari, i la resta, dels canals asseguradors. L'oferta diferenciadora de My Box en el canal bancari ha estat clau per impulsar la venda en l'últim trimestre. Des del seu llançament al març, s'han comercialitzat més de 185.000 My Box. En el cas de SegurCaixa Adeslas, agrupa les assegurances d'auto, llar i salut de la companyia, i permet contractar-les a tres anys amb tarifa plana i pagament mensual, i guanyar en cobertures i avantatges per al client.

El creixement també es reflecteix en el nombre d'assegurats de la companyia, que ha augmentat en 245.000 en un any, fins als 10,4 milions.

Evolució per rams

Els ingressos per primes d'Adeslas, la marca d'assegurances de salut de la companyia, han pujat a 1.279 milions d'euros. Adeslas ha experimentat el desenvolupament més gran entre les cinc primeres entitats del mercat, ja que ha crescut un 4,5%. La quota d'Adeslas en el primer semestre s'ha situat en el 28,7%, segons les dades d'ICEA.

L'augment del volum d'ingressos ve motivat pel creixement del nombre d'assegurats particulars, autònoms i empreses. Més de 5,77 milions d'assegurats confien en Adeslas per a la cura de la seva salut.

La companyia va anunciar el passat mes de juny el llançament de la seva plataforma Adeslas Salut i Benestar en les principals empreses clients de la companyia. Es tracta d'un programa de serveis digitals dirigit a acompanyar les persones en el seu dia a dia, millorar el seu estil de vida i ajudar-les en la gestió proactiva de la seva salut.

Pel que fa a l'activitat dental, al juny s'han obert dues noves clíniques Adeslas, a Parla (Madrid) i Santander, amb la qual cosa la xarxa ja arriba als 191 centres propis. En l'assegurança dental, Adeslas també lidera el mercat, amb una quota del 50%.

A Multiriscos les primes han arribat als 289,1 milions d'euros, amb un augment del 5,3%, i es van situar 2,7 punts percentuals per sobre del mercat. El principal motor del ram va ser la Llar, els ingressos de la qual han pujat a 232,1 milions, un 10% més.

Automòbil, per la seva banda, ha registrat uns ingressos per primes de 120,8 milions d'euros, un 4% més que fa un any i per sobre del mercat, que ha experimentat un creixement de l'1,6%.

A Accidents, ram on la companyia ocupa el primer lloc del mercat, el volum de primes ha pujat a 92,4 milions d'euros.

Decessos ha experimentat un creixement del 12,8% durant el semestre, amb uns ingressos de 89,8 milions d'euros.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota de premsac

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.