SegurCaixa Adeslas llança la versió en iOS (iPhone) de la seva aplicació mòbil per als assegurats d'automòbil

Aquesta aplicació ha estat premiada com l'App més innovadora en l'edició 2013 dels Global Banking Innovation Awards

• La nova versió, disponible en iOS i Android, permet registrar diferents vehicles, alhora que facilita la introducció de dades en comunicar un sinistre.
  • L'aplicació ofereix tots els avantatges de la geolocalització, tot facilitant l'assistència en carretera, la comunicació de sinistres i la informació de les cobertures de l'assegurança.
  • Amb aquest llançament, SegurCaixa Adeslas fa un pas més en el camp de la innovació digital, i millora l'atenció al client amb una comunicació més àgil i eficaç.

17 de desembre de 2013. SegurCaixa Adeslas ha desenvolupat la versió en iOS (iPhone) de la seva aplicació mòbil per als seus assegurats d'automòbil.

L'aplicació es troba disponible tant per a clients com no clients i està estructurada en 3 blocs per facilitar-ne l'ús en la navegació:

• En Carretera: Inclou tots aquells serveis en cas de necessitar assistència o tenir un sinistre. Concretament, l'aplicació permet identificar el punt exacte on es troba el client en el moment en què sol•licita assistència, amb la qual cosa es facilita la comunicació amb la companyia, i també mostra els tallers col•laboradors més pròxims.
  • Assegurança: Permet consultar els telèfons d'atenció de la companyia. A més, a través de Línia Oberta, es poden consultar les cobertures de l'assegurança i obtenir informació de la pòlissa.
  • Serveis: L'aplicació ha estat dotada d'una relació de serveis complementaris que ajuden durant la conducció. En aquest sentit, es pot consultar l'estat del trànsit mitjançant l'accés a imatges fixes, actualitzades cada cinc minuts, de les càmeres de trànsit. També permet localitzar en tot moment el vehicle, tallers col·laboradors, gasolineres i pàrquings propers, i es notifica fins i tot quan finalitza l'horari del tiquet d'estacionament.

Amb el disseny d'aquesta aplicació, SegurCaixa Adeslas fa un pas més en el camp de la innovació digital, al mateix temps que mostra la seva aposta per la millora contínua en l'atenció al client amb una comunicació més àgil i eficaç, disponible des de qualsevol lloc i moment.

Aquesta aplicació, que ha estat desenvolupada conjuntament per SegurCaixa Adeslas i CaixaBank, ha estat premiada com l'App més innovadora en l'edició 2013 dels Global Banking Innovation Awards. En aquesta edició, aspiraven als premis 200 candidatures procedents de 30 països.

Les dues versions de l'aplicació es poden aconseguir gratuïtament a CaixaMòvil Store Abre en ventana nueva , a Google Play Abre en ventana nueva, a Apple Store Abre en ventana nueva, o a través d'una drecera des de la web de SegurCaixa Adeslas.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (38 Kb.)Abre en ventana nueva