SegurCaixa Adeslas llança una nova ‘app’ d'auto

• Els assegurats poden consultar les seves pòlisses, tramitar sinistres i buscar tallers des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet

• Les noves funcionalitats s'emmarquen en el pla de transformació digital i millora d'experiència del client

Madrid, 15 de setembre de 2016. SegurCaixa Adeslas segueix avançant en la seva estratègia de digitalització amb el llançament d'una nova secció a l'àrea privada del seu web per facilitar les gestions relatives a les assegurances d'auto que comercialitza, així com una 'app', tant per a Android com per a iOS, completament nova per portar al món mòbil la gestió de sinistres i altres serveis de les assegurances d'auto.

A través d'aquests nous canals els usuaris tenen al seu abast, entre d'altres, les funcionalitats següents:

•        Consulta i gestió de sinistres: Obertura de sinistre de manera àgil i senzilla, realització de la cita amb el taller, informació en tot moment de l'avanç en el procés i accés directe amb el tramitador de l'expedient per aclarir qualsevol dubte.

•        Consulta i gestió de pòlisses: Dades de les pòlisses contractades, cobertures disponibles, data del següent rebut, etc.

•        Cerca de tallers col·laboradors: Localització del taller més proper dins l'àmplia xarxa de col·laboradors de què disposa.

•        Serveis d'assistència en carretera: Assistència en carretera geolocalitzada, accés a una guia de primers auxilis o una llanterna amb diferents senyalitzacions de SOS.

•        Altres serveis: Informació actualitzada sobre l'estat del trànsit i els serveis propers a la ubicació actual o al lloc on s'ha estacionat el cotxe, alerta sobre la següent ITV.

Els clients de SegurCaixa Auto ja poden accedir en la zona privada del web a la nova secció dedicada al ram d'auto (https://www.segurcaixaadeslas.es). Els usuaris de Línia Oberta de CaixaBank poden, a més, descarregar-se l'aplicació "SegurCaixa Auto" des de Google Play, Apple Store o el portal de descàrregues de CaixaBank i accedir a les noves funcionalitats amb les dades d'autenticació de CaixaBank. Els primers 1.000 accessos a l''app' rebran com a obsequi un extintor domèstic. Està previst que les noves millores aportades en el ram d'auto s'estenguin progressivament a la resta de rams de la companyia.

SegurCaixa Adeslas està bolcada en un pla de transformació digital amb l'objectiu de millorar l'experiència del client. La digitalització a la companyia posa el focus en l'ús de tecnologia per al desenvolupament d'eines que simplifiquin els processos i en el disseny de noves interfícies que permetin una interacció amigable i àgil amb els seus clients.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​