Madrid, 15 de setembre de 2016. SegurCaixa Adeslas segueix avançant en la seva estratègia de digitalització amb el llançament d'una nova secció a l'àrea privada del seu web per facilitar les gestions relatives a les assegurances d'auto que comercialitza, així com una 'app', tant per a Android com per a iOS, completament nova per portar al món mòbil la gestió de sinistres i altres serveis de les assegurances d'auto.
A través d'aquests nous canals els usuaris tenen al seu abast, entre d'altres, les funcionalitats següents:
• Consulta i gestió de sinistres: Obertura de sinistre de manera àgil i senzilla, realització de la cita amb el taller, informació en tot moment de l'avanç en el procés i accés directe amb el tramitador de l'expedient per aclarir qualsevol dubte.
• Consulta i gestió de pòlisses: Dades de les pòlisses contractades, cobertures disponibles, data del següent rebut, etc.
• Cerca de tallers col·laboradors: Localització del taller més proper dins l'àmplia xarxa de col·laboradors de què disposa.
• Serveis d'assistència en carretera: Assistència en carretera geolocalitzada, accés a una guia de primers auxilis o una llanterna amb diferents senyalitzacions de SOS.
• Altres serveis: Informació actualitzada sobre l'estat del trànsit i els serveis propers a la ubicació actual o al lloc on s'ha estacionat el cotxe, alerta sobre la següent ITV.
Els clients de SegurCaixa Auto ja poden accedir en la zona privada del web a la nova secció dedicada al ram d'auto (https://www.segurcaixaadeslas.es). Els usuaris de Línia Oberta de CaixaBank poden, a més, descarregar-se l'aplicació "SegurCaixa Auto" des de Google Play, Apple Store o el portal de descàrregues de CaixaBank i accedir a les noves funcionalitats amb les dades d'autenticació de CaixaBank. Els primers 1.000 accessos a l''app' rebran com a obsequi un extintor domèstic. Està previst que les noves millores aportades en el ram d'auto s'estenguin progressivament a la resta de rams de la companyia.
SegurCaixa Adeslas està bolcada en un pla de transformació digital amb l'objectiu de millorar l'experiència del client. La digitalització a la companyia posa el focus en l'ús de tecnologia per al desenvolupament d'eines que simplifiquin els processos i en el disseny de noves interfícies que permetin una interacció amigable i àgil amb els seus clients.
DOCUMENTS D`INTERÈS
Descarregar la nota de premsa