SegurCaixa Adeslas, Millor Companyia Asseguradora a Espanya 2018

• ​SegurCaixa Adeslas, Mejor Compañía Aseguradora en España 2018

Madrid, 21 de març de 2018. SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha estat reconeguda, per segon any consecutiu, com a "Millor Companyia Asseguradora a Espanya" per la revista Global Banking&Finance. La publicació internacional reconeix des del 2011 les companyies que destaquen en determinades àrees de l'àmbit financer. La revista britànica analitza detalladament entitats de tot el món en àrees tan diferents com la gestió d'actius, el capital risc, la banca privada o el negoci assegurador.

"Aquest guardó suposa un reconeixement a la tasca de la companyia en tots els rams en què opera i que l'ha portat a una evolució excel·lent el 2017", assenyala Javier Mira, President Executiu de SegurCaixa Adeslas. El passat exercici la companyia va registrar un benefici net de 314 milions d'euros, un 23,3% més que l'any anterior, amb un augment de les primes del 7,8%, fins a arribar als 3.547 milions d'euros i 6,34 milions de clients.

SegurCaixa Adeslas és la companyia número 1 en assegurances de Salut, amb una quota de mercat superior al 29,1%, i la segona en No Vida. La clau de l'èxit de la companyia es basa en la seva fortalesa comercial, l'eficiència operativa i el creixement més gran en els rams més rendibles. El creixement en nombre de clients, un 6,2% més en l'últim exercici, mostra que "el nostre principal compromís és amb ells, que el client es troba al centre de les nostres estratègies i que ens valoren amb una puntuació molt alta, de 9 sobre 10", conclou Javier Mira.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.