SegurCaixa Adeslas va obtenir un benefici net consolidat de 31,6 milions d'euros

Resultats del primer trimestre del 2013

• El volum total de primes va arribar als 651 milions d'euros, que suposa un creixement en ingressos del 7,7%.
  • Tots els rams d'activitat de la companyia han evolucionat per damunt de la mitjana del mercat assegurador de no-vida, que va caure un 2,9%.
  • La cartera de clients es va incrementar en un 1,6%, fins a arribar als 4,8 milions, amb més de tres milions de clients de salut.

9 de maig de 2013. SegurCaixa Adeslas, empresa integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, va obtenir un benefici net consolidat de 31,6 milions d'euros el primer trimestre del 2013, un 85,9% més que en el mateix període del 2012. Aquest creixement es deu a dos factors: d'una banda, a l'excel·lent evolució del negoci en tots els rams en què opera la companyia, amb creixements molt superiors al mercat; i, de l'altra, a un descens de la sinistralitat.

Aquest últim ràtio s'ha vist afectat per un factor estacional com és que el període de vacances de Setmana Santa hagi tingut lloc enguany, de manera íntegra, al primer trimestre, fet que ha provocat que, en comparació amb el mateix període de 2012, descendís la sinistralitat. La diferencia tendirà a compensar-se en el transcurs dels següents mesos.

Pel que fa a volum de primes, SegurCaixa Adeslas va obtenir un total de 651,3 milions d'euros, incrementant el seu volum d'ingressos un 7,7% respecte al primer trimestre del 2012, en un mercat assegurador de no-vida que va caure un 2,9% (dades d'ICEA).

La xifra de clients va superar els 4.773.000 assegurats, amb un creixement de l'1,6% respecte al mateix període del 2012, en una comparació homogènia.

En conseqüència, SegurCaixa Adeslas continua reforçant la seva posició com a líder en assegurances de salut al nostre país.

Ram de Salut

El ram de salut va aconseguir un volum de primes de 471,3 milions d'euros, un 2,9% més que el primer trimestre de l'any passat, i per damunt de la mitjana del sector, que va créixer un 1,4%.

SegurCaixa Adeslas va incrementar un 2,2% la seva cartera de clients en aquest ram, de manera que la xifra total de clients de salut de la companyia se situa en més de 3,1 milions d'assegurats.

Ram de Multirisc

El volum total de primes per a aquest ram va ser de 74,9 milions d'euros, un 11,9% més que en el mateix període del 2012, enfront d'un descens mitjà del mercat del 2,2%.

El creixement de multirisc ha estat impulsat especialment per les assegurances de la llar i de comerços. Pel que fa a la llar, les primes es van incrementar un 8,6%, fins als 61,4 milions d'euros, i les assegurances de comerç van assolir un volum de primes d'11,5 milions d'euros, un 16,3% més.

Multirisc és un ram que manté un creixement sostingut en el temps i que, per tant, continua sent clau per aconseguir els excel·lents resultats de la companyia.

Ram d'Autos

El ram d'autos va arribar als 35,7 milions d'euros en primes, amb un descens d'un 1,7% respecte al primer trimestre del 2012, enfront d'una caiguda del mercat del 6,9%.

L'oferta de SegurCaixa Adeslas en aquest ram inclou assegurances per a turismes, motocicletes i furgonetes.

Rams d'Accidents, Decessos i Altres

Les assegurances d'accidents, decessos i altres van assolir un volum total de 70,4 milions d'euros en primes, un 57,8% més que les primes obtingudes en el mateix període de l'exercici previ.

Destaca la bona evolució del ram de decessos, que està aconseguint uns excel·lents resultats, ja que ha arribat als 37,2 milions d'euros en primes durant aquest primer trimestre.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (39 Kb.) Abre en ventana nueva