SegurCaixa Adeslas va obtenir un benefici net de 100,4 milions d'euros

Resultats del tercer trimestre del 2012
  • El volum total de primes va arribar als 1.736,6 milions d'euros, un 5,5% més, mentre que el mercat de no-vida va disminuir un 2,5%.
  • Les primes de salut van sumar 1.326,9 milions d'euros i el creixement total de la companyia en aquest ram es va situar en el 3,1%, xifra que reforça el seu lideratge en el sector.
  • Tots els rams d'activitat de la companyia participada per Mutua Madrileña i integrada en el seu grup empresarial, i CaixaBank van créixer, un trimestre més, per damunt de la mitjana del mercat.
  • La cartera de clients va arribar als 4,9 milions, amb més de 3,1 milions de clients de salut.

Barcelona, 31 d'octubre de 2012. SegurCaixa Adeslas, empresa participada per Mutua Madrileña i integrada en el seu grup empresarial, i CaixaBank, va obtenir un benefici net consolidat de 100,4 milions d'euros en els nou primers mesos de l'any, un 46% més que l'obtingut en el mateix període de l'any anterior. Aquest resultat inclou l'aportació de 14,3 milions d'euros de benefici net provinent d'Aresa. Sense incloure-hi l'efecte de la integració d'Aresa, el creixement se situaria en el 26%.

Pel que fa a volum d'ingressos, SegurCaixa Adeslas va arribar als 1.736,6 milions d'euros, la qual cosa suposa incrementar el volum de negoci un 5,5% en termes homogenis. Aquesta xifra inclou les primes d'assegurances de salut i decessos d'Aresa, que pugen a 168,3 milions d'euros. El creixement en primes de SegurCaixa Adeslas durant aquests nou primers mesos ha estat molt destacable, ja que el mercat de no-vida ha decrescut un 2,5%.

La xifra de clients de la companyia va superar els 4,9 milions d'assegurats, inclosa l'aportació de la cartera d'Aresa. Sense tenir en compte la contribució d'Aresa, el nombre de nous clients captats per SegurCaixa Adeslas va ser de 238.000, la qual cosa suposa un 5,8% més que en el mateix període de l'any anterior.

SegurCaixa Adeslas continua reforçant la seva posició com a líder en assegurances de salut al nostre país i es consolida com a segona entitat de no-vida del sector assegurador espanyol.

Salut

Adeslas SegurCaixa va aconseguir un volum de primes de 1.178,1 milions d'euros, la qual cosa va suposar un creixement del 2,9%. Incloent-hi l'assegurança de salut d'Aresa, les primes de salut van arribar als 1.326,9 milions d'euros i el creixement total de la companyia en aquest ram es va situar per sobre del 3%, una xifra lleugerament superior a l'evolució del mercat, que va créixer el 2,8% en el mateix període.

SegurCaixa Adeslas va sumar 120.000 nous clients de salut, un 4,4% més que en els nou primers mesos del 2011. La xifra total de clients de salut de la companyia supera els 3,1 milions d'assegurats, amb la qual cosa consolida la seva posició de lideratge en el sector.

L'important avanç experimentat durant aquest període en el ram de salut s'explica en gran manera, un trimestre més, pel bon comportament del segment de pimes, el volum global de primes del qual s'ha incrementat un 18,7% a causa de la bona acceptació de l'oferta específica per a aquest col·lectiu.

Multirisc

El volum total de primes per a aquest ram va ser de 205,7 milions d'euros, un 14,8% més que al setembre del 2011, en un entorn de creixement mitjà del mercat del 0,3%. Multirisc continua sent un ram clau per a la consecució dels bons resultats de la companyia. Un trimestre més, el creixement de multirisc ha estat impulsat especialment per les assegurances de la llar, les quals van augmentar un 8,1% en volum de primes fins a arribar als 168,5 milions d'euros.

Autos

El ram d'autos va aconseguir un volum de primes de 120,1 milions d'euros durant el període, la qual cosa representa un 2,9% de creixement, xifra especialment destacable en un mercat que va experimentar una caiguda del 5,4%.

L'oferta de SegurCaixa Adeslas en aquest ram inclou assegurances per a turismes, motocicletes i furgonetes.

Accidents i altres

Les assegurances d'accidents, i altres, van aconseguir 64,4 milions d'euros en primes, un 46,8% més que les primes obtingudes en el mateix període de l'exercici previ, en un mercat que va perdre un 5,7%. En aquest ram també va destacar la bona evolució del segment pimes, una aposta estratègica de la companyia.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo n'és el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTEREST
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (50 Kb.)Abre en ventana nueva