SegurCaixa Adeslas ha tingut un benefici net de 93,2 milions d’euros fins al juny

Javier Mira, nou preside​nt executiu de la companyia.

• El volum total de primes ha assolit el primer semestre de l'any els 1.580 milions d'euros, una xifra que representa un creixement del 9,2%.
  • Tots els rams d'activitat de la companyia han crescut per sobre de la mitjana del mercat
  • El nombre total de clients ha superat els 5,7 milions, un 8,3% més que el mateix període de l'any passat.
  • SegurCaixa Adeslas continua reforçant el lideratge en assegurances de salut a través de la marca Adeslas, amb una quota de mercat del 27,7%.

23 de julio de 2015.- SegurCaixa Adeslas, empresa integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha tingut un benefici net de 93,2 milions d'euros el primer semestre del 2015, un 9,5% més que el mateix peode de l'any passat gràcies a l'evolució favorable del negoci.

Respecte del volum de primes, la companyia ha assolit els 1.580 milions d'euros, un 9,2% més que el mateix període del 2014, un augment superior al que ha registrat el mercat de no vida, que ha crescut un 2,4%.

La companyia ha tancat el primer semestre de l'any amb més de 5,7 milions d'assegurats, un 8,3% més que el primer semestre del 2014. Aquest augment s'explica sobretot per l'evolució favorable dels segments d'individuals i de pimes i autònoms.

D'altra banda, Javier Mira, director general del Grup Mutua Madrileña des de l'1 de juliol d'enguany, també ha estat nomenat president executiu de SegurCaixa Adeslas en el darrer Consell d'Administració de la companyia, que es va celebrar el 22 de juliol. Javier Mira ja era president de la comissió d'inversions de SegurCaixa Adeslas i membre del consell d'administració des de l'any 2011, any en el qual Mutua Madrileña va adquirir el 50% de la companyia i la va integrar en el grup empresarial.

Salut

Adeslas ha assolit un volum de primes de 1.037 milions d'euros, un 4,9% més que el primer semestre de l'any passat, un creixement superior a la mitjana del sector en el ram de salut, que ho ha fet un 4,61%.

A més, la cartera d'assegurats de la companyia en aquest ram ha augmentat un 6,6% i el nombre total de clients de salut s'ha situat en més de 3,6 milions.

Multiriscos

El volum total de primes en aquest ram ha ascendit a 223 milions d'euros, un 12,6% més que el mateix període del 2014, davant d'un mercat que ha registrat un augment de l'1,09%.

El creixement de multiriscos l'han impulsat sobretot les assegurances de la llar, les primes de les quals han crescut un 7,69%, fins als 173 milions d'euros, i també els comerços, les primes dels quals han assolit un volum de 26 milions d'euros, un 13% més. Cal destacar que el ram de llar és un dels que més està contribuint a fer créixer de manera sostinguda el volum de negoci.

Auto

El ram d'auto ha aconseguit un volum de primes de 97 milions d'euros, un 9% més que el mateix període de l'any anterior. Aquesta xifra és especialment rellevant en un mercat que ha experimentat un lleuger creixement del 0,89%.

Decessos

De la mateixa manera, destaca l'evolució favorable del ram de decessos, que està aconseguint uns resultats excel·lents, ja que ha assolit els 114 milions d'euros en primes al tancament del primer semestre, un 24,7% més que el mateix període de l'any anterior.

Accidents i diversos

D'altra banda, els rams d'accidents i diversos presenten una evolució positiva, amb un volum total de primes de 109 milions d'euros i un creixement del 36,56% respecte del primer semestre del 2014.

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no vida líder a Espanya en assegurances de Salut, integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, el president executiu de la qual és Javier Mira i el conseller director general, Javier Murillo.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Descarregar la nota de premsa