SegurCaixa Adeslas, premiada com a Millor Companyia Asseguradora a Espanya

• Per tercer any consecutiu, la companyia ha estat reconeguda pel seu lideratge i experiència en el sector assegurador

Guardó de la publicació britànica ‘Global Banking & Finance Review’

Madrid, 28 de març de 2019.- SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha estat reconeguda per tercer any consecutiu com a “Millor Companyia Asseguradora a Espanya” per la revista Global Banking & Finance. La publicació internacional reconeix des del 2011 les entitats que destaquen per la seva innovació i assoliments en l'àmbit financer. La revista britànica analitza companyies de tot el món en àrees tan diferents com la gestió d'actius, el capital risc, la banca privada, fusions i adquisicions o el negoci assegurador.

“Aquest guardó destaca la feina de la companyia en tots els rams en què opera, la bona evolució durant el passat exercici i l’enfortiment del nostre lideratge en salut”, assenyala Javier Mira, President Executiu de SegurCaixa Adeslas.

SegurCaixa Adeslas és la companyia número 1 en assegurances de Salut, amb una quota de mercat del 29,6% per volum de primes. També és líder a Accidents i ocupa la segona posició a Llar. La clau del bon acompliment és l'orientació al client, la fortalesa de la xarxa comercial, l'eficiència operativa i la qualitat del servei.

El 2018 SegurCaixa Adeslas va obtenir uns ingressos per primes de 3.709 milions d'euros, amb un augment del 4,6% respecte a l'any anterior i per sobre del mercat No Vida, que va créixer un 3,9%. El benefici net consolidat de la companyia va ser de 350 milions d'euros, un 11,4% més que fa un any.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota de premsac

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.