SegurCaixa Adeslas, premiada pel llançament del seu programa “Salut i Benestar”

• Busca involucrar i donar suport als empleats de manera propera en la gestió activa de la salut

• El programa s'exportarà pròximament a les empreses que tinguin contractada amb Adeslas l'assegurança de salut dels seus treballadors​

Madrid, 2 d'octubre de 2017. SegurCaixa Adeslas, companyia integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha estat reconeguda amb el premi a la "Millor Campanya de Comunicació Interna" per la feina duta a terme des de diferents àrees de la companyia per donar a conèixer el programa "Adeslas Salut i Benestar". Aquest reconeixement forma part dels guardons que atorguen Inese, proveïdora d'informació del sector assegurances, i l'agència de comunicació Marketing Site, i van ser el colofó de la "XII Trobada de Màrqueting i Comunicació del Sector Assegurador", que va tenir lloc el passat 28 de setembre a Madrid.

"Adeslas Salut i Benestar" és una eina dissenyada per conscienciar de manera divertida els usuaris de la importància de cuidar-se, alhora que els anima a adoptar hàbits de vida més sans mitjançant una estratègia de premis i recompenses.

L'eina permet classificar i identificar les necessitats de salut dels empleats, per als quals posa a disposició plans d'acció personalitzats i atractius en els quals es pot visualitzar l'evolució de manera dinàmica. En funció de les condicions de salut de cada persona, el programa reforça el seu acompanyament a través d'assessors que guien els usuaris de la plataforma per ajudar-los a canviar hàbits de vida i ensenyar-los a cuidar-se més i millor.

La plataforma ha disposat d'una potent campanya de comunicació per al llançament del seu programa pilot dins de la mateixa companyia. Material divulgatiu i promocional repartit en tots els centres de treball, missatges d'incentivació, premis i molt d'humor han estat les claus de l'èxit d'una campanya en la qual han participat diferents equips dels departaments de Màrqueting, Salut, Recursos Humans, Comunicació, Serveis Generals, TI o Desenvolupament Organitzatiu.

El jurat dels premis va destacar com a punts forts de la campanya la durada, la seva exhaustiva planificació i els bons resultats obtinguts.

Les xifres parlen per si soles: s'han recollit 1.262 inscripcions a la plataforma, el 76% de l'univers al qual s'adreçava la campanya. El 81% dels registrats es van apuntar a un pla d'acció i el 30% van entrar a la plataforma cada dia. A més, l'índex de satisfacció dels usuaris es va situar en 8,6 punts sobre 10.

"Adeslas Salut i Benestar s'exportarà pròximament a les empreses que tinguin contractada amb Adeslas l'assegurança de salut dels seus empleats", va assenyalar Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.

SegurCaixa Adeslas també ha estat guardonada aquest any amb el premi a la "Millor Companyia Asseguradora a Espanya 2017" per la revista Global Banking & Finance i amb el premi Stiga d'Experiència de Client en assegurances de Salut.

DOCUMENTS D`INTERÈS​​

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.​