SegurCaixa Adeslas, premi STIGA d'Experiència de Client en assegurances de Salut

• Encapçala l'índex ISCX pel fet de disposar del percentatge més gran de clients compromesos amb la companyia

• Adeslas encapçala el mercat espanyol d'assegurances de salut

1 de març de 2017. SegurCaixa Adeslas ha estat escollida Líder en Experiència de Client 2016 en l'àmbit de les Assegurances de Salut. La companyia, a través de la seva marca Adeslas, encapçala l'Índex ISCX, on se situa amb el percentatge més gran de clients compromesos del sector, és a dir, aquells que no solament es mostren molt satisfets amb el servei rebut sinó que, a més, confirmen que continuaran sent-ne clients en el futur i es mostren disposats a recomanar-la.

El lliurament del Premi ISCX es va dur a terme en la Trobada Percepcions, organitzada per la consultora especialitzada en anàlisi d'experiència client STIGA. Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas, va ser l'encarregat de recollir el guardó. El directiu va assenyalar que el reconeixement "ens anima a seguir treballant en aquesta línia. Posar el client en el centre de la nostra estratègia ha permès que Adeslas sigui la marca d'assegurances de Salut de milions de clients, als quals intentem oferir les solucions d'assegurament que millor s'adapten a les seves necessitats".

SegurCaixa Adeslas és líder en el mercat espanyol d'assegurances de salut i gaudeix d'uns índexs de satisfacció de client de més del 90% en tots els seus serveis.

Des de l'any 2005, STIGA avalua de manera contínua els nivells de satisfacció dels consumidors a Espanya. El resultat es tradueix en un índex anomenat ISCX (Índex STIGA d'Experiència de Client). Aquest indicador es construeix a partir de les valoracions de qualitat percebuda (imatge, preu i servei rebut), fidelitat (temptativa d'abandonament o intenció de recompra) i prescripció (intenció de recomanar).

A més d'Adeslas, també han rebut el reconeixement Líder en Experiència de Client 2016 en els seus àmbits respectius les companyies C&A, Consum, Deutsche Bank, EDP, El Corte Inglés, Endesa, Carrefour, ING Direct, Mercedes, RACC, Santalucía, Santander, Telepizza, Vodafone i Yoigo.

SegurCaixa Adeslas és la companyia líder en assegurances de salut. Està integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President E.

DOCUMENTS D`INTERÈS

Descarregar la nota d​e​ premsa​​​​​​​​​​​​​​​