SegurCaixa Adeslas publica el seu Informe Anual 2011

L'Informe Anual recull la informació financera i de Responsabilitat social corporativa, i està disponible al web de la companyia
  • SegurCaixa Adeslas presenta el seu Informe Anual Integrat amb la informació economicofinancera i de Responsabilitat social corporativa de l'exercici 2011 en un únic document.
  • L'Informe Anual Integrat s'ha elaborat segons els criteris de Global Reporting Initiative (GRI) i ha obtingut la màxima qualificació, A+.

Barcelona, 23 de juliol de 2012. SegurCaixa Adeslas publica avui el seu Informe Anual Integrat, que agrupa per primera vegada la informació financera i de responsabilitat corporativa en un sol document. L'objectiu d'aquesta nova manera d'elaborar l'informe és complir els compromisos adquirits amb els seus grups d'interès: empleats, clients, accionistes, col·lectiu mèdic, administracions públiques, proveïdors, societat i medi ambient, tot donant resposta a les seves necessitats informatives.

SegurCaixa Adeslas, com a companyia asseguradora de referència en el ram de no-vida, uneix els objectius de creixement i lideratge amb els principis de bon govern corporatiu i sostenibilitat. Per això, es va decidir presentar la informació corporativa d'acord amb la manera com es gestiona la pròpia activitat de la companyia, permetent alhora avaluar de manera més clara l'acompliment i l'impacte en l'entorn.

En aquest sentit, s'ha aprofundit en el detall d'alguns dels temes més rellevants: explicació del model de negoci, així com el seguiment de la qualitat percebuda pels clients i el mesurament de l'eficiència i la qualitat dels serveis prestats.

Màxima qualificació segons criteris GRI

L'Informe Anual de SegurCaixa Adeslas s'ha elaborat per primera vegada segons les directrius de Global Reporting Initiative (GRI) i ha obtingut la màxima qualificació possible, A+.

Per descarregar l'informe anual integrat:

SegurCaixa Adeslas és la companyia de no-vida, líder a Espanya en assegurances de salut, participada per Mutua Madrileña –i integrada en el seu grup empresarial– i CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu, Tomàs Muniesa n'és el Vicepresident i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

DOCUMENTS D'INTERÈS
Documento en formato PDFDescarregar la nota de premsa (84 Kb.)Abre en ventana nueva