SegurCaixa Adeslas, reconeguda com a Millor Companyia Asseguradora a Espanya 2017

• La publicació selecciona entitats que destaquin en les àrees més rellevants de l'àmbit financer

• La companyia també ha estat premiada aquest any en Experiència de Client en assegurances de Salut

Madrid, 9 de maig de 2017. SegurCaixa Adeslas, integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha estat reconeguda com a "Millor Companyia Asseguradora a Espanya 2017" per la revista Global Banking & Finance. La publicació internacional reconeix des del 2011 les companyies que destaquen en determinades àrees en tots els àmbits del sector financer, independentment de la seva mida. La revista britànica analitza detalladament entitats d'arreu del món en àmbits tan diferents com la gestió d'actius, el capital risc, la banca privada o el negoci assegurador.

"Aquest guardó suposa un reconeixement a la tasca de la companyia en tots els rams en què opera i que l'ha portat a una evolució excel·lent el 2016", assenyala Javier Murillo, Conseller-Director General de SegurCaixa Adeslas. El passat exercici la companyia va registrar un benefici net de 191 milions d'euros, un 35,8% més que l'any anterior, amb un volum de primes de 3.289 milions d'euros i més de sis milions de clients.

SegurCaixa Adeslas és la companyia número 1 en assegurances de Salut, amb una quota de mercat superior al 28%, i la segona en No Vida. La clau de l'èxit de la companyia rau en el dinamisme dels seus canals comercials –especialment el bancassegurador–, el bon comportament de la sinistralitat, l'eficiència operativa i un creixement més gran en els rams més rendibles. Però el bon acompliment de la companyia no es limita a l'obtenció d'uns bons resultats: "El nostre principal compromís és amb el client, que es troba al centre de totes les nostres estratègies", conclou Javier Murillo.

SegurCaixa Adeslas també ha estat guardonada aquest any amb el premi Stiga d'Experiència de Client en assegurances de Salut.

DOCUMENTS D`INTERÈS