SegurCaixa Adeslas i Willis Network signen un acord de col·laboració

Mitjançant aquest acord, SegurCaixa Adeslas s'integra en el Panel de companyies Willis Network

SegurCaixa Adeslas i Willis Network signen un acord de col·laboració

• Els corredors Associats a l'aliança WN es beneficiaran dels millors productes de SegurCaixa Adeslas.
  • Aquest acord reforça la presència de SegurCaixa Adeslas, ja present en tot el territori espanyol, gràcies a la capil·laritat de l'aliança WN.

Madrid, 22 d'octubre de 2014. SegurCaixa Adeslas i Willis Network signen un acord de col·laboració mitjançant el qual SegurCaixa Adeslas s'integra en el Panel de Companyies Willis Network. D'aquesta manera, l'oferta de productes del Panel Willis Network es completa amb un segment estratègic de negoci. A partir d'aquest acord, els corredors Associats de WN es beneficiaran dels millors productes de SegurCaixa Adeslas.

Durant la signatura de l'acord, que ha tingut lloc a les oficines de SegurCaixa Adeslas a Madrid, hi han estat presents Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas, i Antón Serrats, Conseller Delegat de Willis Iberia.

WN ha destacat que aquest acord suposa un pilar fonamental de l'estratègia de l'aliança per afavorir la productivitat de la seva xarxa en el segment de salut. En aquest sentit, Javier Giménez, Chief Placement Officer i Head of Willis Network Iberia, ha assenyalat que "l'acord amb SegurCaixa Adeslas enforteix el lideratge de l'aliança, ja que aporta noves capacitats als seus corredors Associats amb la finalitat d'incrementar la seva diferenciació i competitivitat".

Per a SegurCaixa Adeslas, el fet de treballar amb Willis Network li permet complir el seu objectiu de ser a prop dels seus clients, un dels aspectes diferencials de la companyia. Gràcies a l'àmplia xarxa de corredors de gran professionalitat que formen part de Willis Network, SegurCaixa Adeslas reforçarà la seva presència en aquelles zones on l'entitat ja és líder i guanyarà notorietat en d'altres on la seva presència és menor.

"L'acord entre SegurCaixa Adeslas i Willis Network és un exemple més que la col·laboració entre asseguradores i la mediació professional és una relació satisfactòria per a les dues parts", ha assegurat Carlos Hernández, Sotsdirector General Comercial de SegurCaixa Adeslas.​

Sobre SegurCaixa Adeslas

SegurCaixa Adeslas és la companyia de No Vida líder a Espanya en assegurances de salut, integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Juan Hormaechea n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Conseller-Director General.

SegurCaixa Adeslas disposa de més de 5,3 milions de clients, i supera els 3,4 milions en Salut. Adeslas posa a disposició dels seus clients el quadre mèdic més gran d'Espanya, format per 43.000 professionals, 1.150 centres d'atenció medicoassistencial i més de 300 clíniques concertades, a més d'una xarxa de més de 150 clíniques pròpies d'Adeslas Dental.

​DOCUMENTS D'INTERÈS​
Descarregar la nota de premsa​