Adeslas certifica la seguretat de les seves clíniques dentals enfront de la covid-19

• Noves mesures preventives, de seguretat i organització de l'activitat

Madrid, 2 de juliol de 2020. Les Clíniques Dentals Adeslas han certificat els protocols de seguretat adoptats per protegir els empleats i pacients davant els riscos de la covid-19. Els centres odontològics de la companyia han establert una sèrie de protocols preventius que inclouen: activitats de neteja i desinfecció, instruccions de seguretat per a les persones i mecanismes de distanciament social, mesures de salut per a empleats i personal sensible, i pautes d'actuació en cas de detectar casos sospitosos d'infecció. Els plans també recullen indicacions per als proveïdors de les clíniques.

Les noves mesures preventives i d'organització han estat verificades per SGS, una de les primeres companyies certificadores del mercat, que també ha revisat els procediments d'atenció al públic per augmentar la protecció de tots els involucrats en la prestació sanitària. Les mesures de seguretat comencen des del moment mateix de la citació, que es realitza de manera telefònica o online, i s'estenen a tot el procés de relació amb el pacient. La validació dels protocols també ha estat prèviament revisada per Quirón Prevención, empresa especialitzada en prevenció de riscos laborals.

La companyia ha desenvolupat addicionalment un procés formatiu per als 3.672 empleats amb l'objectiu que tots els professionals de les 194 clíniques disposin de la informació, capacitació i pràctica necessària per actuar en el nou context.

Adeslas Dental té planificades més de 58.000 cites per als propers set dies. L'any passat va atendre 4,15 milions de consultes. 1.671 odontòlegs treballen a les seves clíniques, les quals disposen de 1.235 butaques odontològiques.

DOCUMENTS D'INTERÈS​

Descarregar la nota de premsa

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n'és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.