Inicio de sesión

Telèfon d’urgències per a
MUFACE, ISFAS i MUGEJU.



Adeslas, la primera companyia d’assegurances de salut d’Espanya, posa a la teva disposició un telèfon gratuït d’urgències les 24 hores, atès per un ampli equip de professionals medicosanitaris.

Tèlefon d URGÉNCIES les 24 h:
900 32 22 37

Qui pot trucar
  • El pacient.

  • El pare o la mare, si el pacient és menor d’edat.

  • Qualsevol acompanyant que estigui amb el pacient en el moment de la urgència.

Quina informació s’ha de donar
  • Nom complet del pacient.

  • Edat del pacient.

  • DNI i/o número de la targeta d’Adeslas del pacient.

  • Adreça exacta on es troba el pacient.

  • Número de telèfon de contacte disponible.

  • Símptomes i hora d’inici.

Per a què es pot trucar
  • Per rebre assessorament mèdic.

  • Perquè enviïn un metge a domicili.

  • Perquè traslladin el pacient en ambulància a l’hospital o el centre mèdic d’urgència concertat més proper.

  • Perquè enviïn una UVI medicalitzada a casa del pacient i el traslladin al servei d’urgències hospitalari concertat més proper.

Quan s’ha de trucar
  • Si es vol rebre orientació sobre la situació clínica.

  • Per triar el recurs més adequat en funció dels símptomes i les circumstàncies.

  • Quan el pacient presenti qualsevol d’aquests quadres: Pèrdua sobtada de consciència, dificultat respiratòria (dispnea), dolor toràcic, hemorràgia, pèrdua sobtada de mobilitat d’una extremitat o més d’una, desorientació tempoespacial sobtada, traumatisme cranioencefàlic, parada cardiorespiratòria, mal de cap i de coll sobtat, crisi hipertensiva, hipoglucèmia en diabètics o cremada extensa.

Descarrega la guia d'ús del telèfon d'urgències

Descarregar