Assegurances mèdiques privades

Adeslas sempre a prop teu i la teva família, coneix les nostres assegurances mèdiques privades.

Promoción de seguros de salud Adeslas

 Promoció Salut i Dental 

Estalvia amb les assegurances de Salut i Dental. Et tornem fins a 150 € per assegurat*

Totes les nostres assegurances de salut

Les nostres assegurances mèdiques privades, adaptades a cada necessitat d’assistència sanitària.

Més contractats
Pels nostres assegurats
tab-1
Essencial
Si vols allò imprescindible
tab-2
Complet
Si vols tot cobert
tab-3
Sènior
Majors de 55 anys
tab-4
Amb reemborsament
Acudeix a qualsevol metge
tab-5
tab-1
mujer en la calle sonriendo

ADESLAS GO

L’essencial, sempre cobert

  • Contractació immediata
  • Sense qüestionari de salut
  • Mitjans de diagnòstic d’alta tecnologia inclosos
  • Amb copagaments limitats

Des de 20 € asseg./mes

tab-2
padre jugando con su hijo

Adeslas PLENA VITAL

Millor opció qualitat-preu

  • Amb copagament
  • Especialitats mèdiques, hospitalització i urgències
  • Mitjans de diagnòstic d’alta tecnologia

Des de 37 € asseg./mes

madre abrazando a bebé

Adeslas PLENA

Costos extra reduïts 

  • Copagaments reduïts
  • Urgències i hospitalització
  • Assistència en viatge a l’estranger (12.000 €)

Des de 48 € asseg./mes

madre cogiendo en brazos a su bebé

Adeslas PLENA PLUS

Sense costos extra 

  • Sense copagaments
  • Cobertura en medicina general, urgències i hospitalització
  • Cobertura durant l’embaràs i pediatria

Des de 58 € asseg./mes

pareja sonriendo relajada en un sofá

PLENA TOTAL

Màxima cobertura i protecció

  • 3 anys sense variar la prima
  • Sense copagaments
  • Revisió mèdica anual gratuïta
  • Assistència en viatge (30.000 €)

Des de 68 € asseg./mes

tab-3
matrimonio mayor paseando por un parque

ADESLAS SENIORS

Protecció i acompanyament

  • Copagaments limitats
  • Àmplia xarxa d’assessors personals de salut
  • Implants i pròtesis inclosos
  • Medicina general, urgències, hospitalització mèdica i quirúrgica sense límits

Des de 62 € asseg./mes

tab-4
mujer en aeropuerto mirando el móvil

Adeslas PLENA EXTRA 150 MIL 

Reemborsament de despeses fins a 150.000 €

  • Assistència sanitària a l’estranger
  • Medicina general, urgències i hospitalització
  • Cobertura en part i embaràs

Des de 79 € asseg./mes

Ejecutivo hablando por teléfono en aeropuerto

Adeslas PLENA EXTRA 240 MIL

Reemborsament de despeses fins a 240.000 €

  • Assistència sanitària a l’estranger
  • Medicina general, urgències i hospitalització
  • Cobertura en part i embaràs

Des de 103 € asseg./mes

pareja navegando en yate

Adeslas PREMIER

Reemborsament de despeses fins a 1.000.000 €

  • Assistència sanitària a l’estranger
  • Medicina general, urgències i hospitalització
  • Cobertura en part i embaràs 

Consulta la teva oferta personalitzada

tab-5

Compara les nostres assegurances mèdiques i tria el que millor s'adapta a tu.

 

Completa la teva assegurança mèdica amb una assegurança dental

Estalvia en tots els teus tractaments dentals

promo dental max

DENTAL MAX

L’assegurança dental amb la qual, com més temps passa, menys pagues

  • Neteja dental anual
  • 49 actes sense cost extra
  • Finançament a mida

Des de 8 € asseg./mes

promo dental total

DENTAL TOTAL

Beneficia't d'un pla dental a llarg termini.

  • Cobertura dental total
  • Accés immediat als tractaments
  • Tot sense variar el preu durant 3 anys

Consulta la teva oferta personalitzada

Beneficis de triar una assegurança de salut privat Adeslas

EL QUADRE MÈDIC MÉS GRAN

Més de 51.000 professionals, més de 200 hospitals privats i més de 1.400 centres mèdics per oferir-te la millor atenció.

SERVEI D’ORIENTACIÓ PSICOEMOCIONAL

Orientació mèdica general, infantil i psicoemocional.

SERVEIS DIGITALS DE SALUT

Autoritzacions i reemborsaments on-line, targeta digital i recepta electrònica.

ADESLAS SALUD Y BIENESTAR

El teu nou centre de salut digital, amb accés a tots els serveis personalitzats per cuidar-te.

Necessites ajuda?

Si necessites contractar un segur o tens dubtes, t'ajudem a través de les nostres oficines d'atenció comercial, agents i telèfons de contacte.

 

OFICINES D’ATENCIÓ

Localitza l’oficina d’atenció comercial més propera a tu.

 

ADESLAS ES MÉS

Tots els serveis addicionals i avantatges de la teva assegurança de salut

 

QUADRE MÈDIC

Més de 43.000 professionals i 1.200 centres mèdics per oferir-te la millor atenció.

 

CLÍNICA DENTAL

Siguis o no d’Adeslas, troba la Clínica Dental Adeslas que tens més a prop.

Preguntes freqüents

Posem a la teva disposició les preguntes i dubtes més freqüents a l'hora de contractar la teva assegurança de salut Adeslas.

Com es pot contractar una assegurança de salut d’Adeslas?

Pots trobar l'assegurança que més s'adapti a tu a la nostra pàgina totes les assegurances, acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar amb nosaltres en el 900 50 50 40

Què és una assegurança mèdica i com funciona?

Una assegurança mèdica és un contracte entre l'assegurat i una entitat asseguradora. El propòsit és cobrir les despeses d'accés a una cobertura sanitària per a l'assegurat (aquesta cobertura es detalla en la pòlissa). L'assegurat té accés a l'ús de l'assegurança mitjançant el pagament d'una prima que pot ser mensual o anual.

Quant costa una assegurança mèdica familiar?

L'import d'assegurança mèdica tant per a tu de manera individual, com per a una família, varia en funció de diversos factors: El nombre d'assegurats, el tipus de cobertures, l'edat dels assegurats... Per a poder obtenir un preu exacte del que et costaria una assegurança de salut Adeslas posem a la teva disposició les nostres oficines d'atenció comercial o si ho prefereixes pots contactar en el 900 50 50 40

Quins tipus d'assegurances de salut existeixen?

Existeixen diferents maneres de classificar les assegurances de salut: Per cobertura ambulatòria (no inclou hospitalització) o per cobertura integral (Inclou hospitalització), amb Copagament (pagament de preu reduït per tractament) o sense copagament (Els tractaments estan inclosos en el preu), de reemborsament... Pots trobar l'assegurança que més s'adapti a tu en la nostra pàgina totes les assegurances, acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar en el 900 50 50 40

 

¿Què és Segurcaixa Adeslas?

SegurCaixa Adeslas és la companyia no de vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank.

  • 1a entitat en assegurances no de vida.
  • 1a entitat al rànquing d’assegurances de salut, amb més de 5,6 milions d’assegurats.
  • Quadre mèdic més gran d’Espanya: més de 43.000 professionals, més de 1.200 centres mèdics i policlínics, 216 hospitals concertats i 27 centres d’Adeslas Salut
  • Adeslas Dental té 194 clíniques pròpies.
  • 1a entitat al ram d' Accidents, amb una quota del 12,4%.
  • 2a entitat en assegurances de llar, amb el creixement més gran del Top 10.
  • 4t entitat del rànquing d' assegurances de Decessos.

Influeix l'antiguitat que tinc amb el meu segur actual en canviar-me a Adeslas?

Sí, sempre que la baixa del teu segur actual i l'alta en Adeslas es realitzin el mateix dia i ens presentis el corresponent rebut i condicionat de la teva actual pòlissa vigent.

Per què hauria de triar Adeslas?

Amb Adeslas, líder en assegurances de salut, disposaràs de:

  • Centres mèdics amb més de 43.000 professionals en totes les especialitats.
  • Més de 1.200 centres mèdics i 216 hospitals concertats.
  • 27 Centres Mèdics Adeslas.
  • 194 Clíniques Dentals Adeslas.
  • Més de 259 punts d'atenció al públic.

Quines són les malalties preexistents que no estan assegurades?

Algunes assegurances requereixen al futur assegurat l'emplenament d'un qüestionari mèdic previ. Després de l'avaluació del mateix per part de l'asseguradora, pot ser que es desestimi la sol·licitud del segur, o bé pot ser que es faci efectiva la mateixa, excloent la cobertura d'algunes malalties. Per a més informació respecte a aquest tema pots acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar en el 900 50 50 40

 

Com puc assegurar al meu fill?

Per a assegurar al teu fill o qualsevol familiar, tant de manera individual, com a beneficiari d'una pòlissa ja existent pots acudir a unes de les nostres oficines d'atenció comercial o contactar en el 900 50 50 40

Quan puc començar a usar l'assegurança d'Adeslas?

Pots començar a usar l'assegurança d'Adeslas des del moment en què disposes del teu número de pòlissa. Recorda que per a sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques és necessari que portis cert temps assegurat en Adeslas, a això se'l denomina "període de carència".

Què és el període de carència?

Per a sol·licitar algunes proves o intervencions mèdiques és necessari que portis cert temps assegurat en Adeslas.

Què són els copagaments?

Són imports que has d'abonar per l'accés a determinats serveis i que permeten equilibrar la quota mensual de la teva assegurança.

Què és el reemborsament de despeses? Com puc sol·licitar-ho?

El reemborsament de despeses és la devolució al client d'un alt percentatge de la factura que abona quan acudeix a un especialista o centre sanitari aliè al quadre medico d'Adeslas en qualsevol part d'Espanya o del món.

El reemborsament de despeses només aplica als següents productes de la companyia:

Per a particulars: Adeslas Extra 150 mil, Adeslas Extra 240 mil i Adeslas Premier.

Necessito orientació mèdica en línia Disposeu d'aquest servei?

Sí, disposes d'un servei d'orientació mèdica en línia. Per a accedir a ell només has d'accedir a Orientació mèdica. Selecciona l'opció que prefereixis per a contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videollamada o formulari en línia). Podràs agendar una cita o enviar la teva consulta, a més de veure les cites programades o consultes enviades.

També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i disposi d'aquesta opció, t'expliquem com aquí.

En què consisteix la recepta electrònica Adeslas?

La recepta electrònica és un avanç que agilitza el servei, evita desplaçaments innecessaris, i afavoreix el seguiment per part del facultatiu.

Amb ella, podràs obtenir de manera còmoda en el teu correu electrònic la prescripció que t'hi hagi pautat un especialista, per la qual cosa suposa el complement perfecte de les videoconsultas i consultes telefòniques que realitzis amb el teu metge.

Més informació sobre la recepta electrònica.

Disposo de proveïdors mèdics que ofereixen la seva atenció en diferents idiomes?

A través de quadre mèdic, es poden filtrar els resultats per a conèixer l'idioma preferible d'atenció del proveïdor. Els checks apareixeran en actiu sempre que dins de la província consultada existeixin aquestes opcions. Si no hi hagués l'opció, els filtres apareixeran desactivats.

A través del quadre  mèdic, una vegada realitzada la cerca per especialitat es podrà consultar per filtre si el proveïdor ofereix la seva consulta en anglès, francès o alemany.

Servei de casos greus en què consisteix?

Pot ser sol·licitat per assegurats als quals els han diagnosticat algunes d'aquestes malalties: Càncer, embòlia o trombosi cerebral, infart de miocardi o altres malalties del cor. Un coordinador sanitari t'ajudarà a resoldre tots aquests dubtes i a planificar els serveis que necessitaràs en aquest moment tan delicat, oferint-te tota la informació que es necessiti a cada moment i desenvolupant pautes per a ajudar a afrontar millor la malaltia. En cas de necessitat pots sol·licitar aquest servei aquí.

Com obtenir la targeta digital d'Adeslas?

Per a obtenir i fer ús de la teva targeta digital d'Adeslas hauràs d'accedir a la teva Àrea client en l'apartat de Targeta digital o través de l'app Adeslas Salut i Benestar.

Com sol·licitar un reemborsament de despeses mèdiques?

Entra en la teva Àrea Client en l'apartat de Reemborsaments o través de l'app d'Adeslas Salut i Benestar en Les meves gestions > Reemborsaments.
Tria el tipus de reemborsament que sol·licitaràs i comprova la documentació que has d'aportar. Selecciona l'assegurat i emplena les dades sol·licitades.
Adjunta la documentació i finalitza el procés.

Quines proves necessiten una autorització Adeslas?

En el centre mèdic o el mateix professional t'indicaran si necessites una autorització prèvia a la realització de l'acte mèdic prescrit, en cas de dubte pots posar-te en contacte amb la teva oficina d'atenció Adeslas o amb el servei d'atenció al client 24h en el telèfon 900 50 50 40

Les prestacions sanitàries més habituals que requereixen autorització són:

Intervencions quirúrgiques, inclòs el part si és un part programat, i hospitalitzacions, encara que siguin ambulatòries.
Proves mèdiques d'alt diagnòstic: ressonàncies, tac, pet-*tac, colonoscòpia, endoscòpia, ecografies d'alta definició, polisomnografia, etc
Teràpies respiratòries com a aerosols, oxigen i Cpap.
Rehabilitació, fisioteràpia i logopèdia.
Tractaments oncològics com a quimioteràpia, radioteràpia, immunoteràpia, etc…
Psicoteràpia.
Preparació al part.
Algunes proves com Holter, proves d'esforç, tomografia de coherència ocular o difusió pulmonar.
Alguns tractaments com a diàlisis o hemodiàlisis, litotrícia renal o tractaments realitzats en la unitat del dolor.