COVID-19

En cas de contacte estret amb algú amb sospita o confirmació de COVID-19, hauràs de contactar amb els serveis de salut de la teva comunitat autònoma. Si presentes simptomatologia i tens la prescripció mèdica, pots demanar cita prèvia als laboratoris indicats per fer el test. Per a qualsevol altra gestió, hauràs de trucar al Servei d’Atenció al Client.

AUTORITZACIONS

Et recordem que el teu metge et pot facilitar les prescripcions ja autoritzades de les proves diagnòstiques més freqüents, com ressonància magnètica i TAC, ergometria, Holter, tomografia de coherència òptica, angiofluoresceingrafia, anatomia patològica, preparació al part, medicina nuclear i fisioteràpia, i evitar que hagis de fer aquesta gestió.

Per accedir al servei on-line de sol·licitud d’autoritzacions clica el botó següent.

REEMBORSAMENTS

L’operativa de sol·licitud de reemborsament ja està disponible a través de l’Àrea Client, o clicant aquest enllaç.

PREGUNTES FREQÜENTS

Consulta aquí les preguntes més freqüents relacionades amb l’assegurança o la tria d’un nou producte.

ATENCIÓ AL CLIENT

Si necessites posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client, ho pots fer preferentment a:

@ClientesAdeslas @Adeslas

També pots contactar amb nosaltres a través dels telèfons següents:

Telèfons atenció 24 hores

Si ets assegurat de Salut, recorda't de tenir a mà la targeta Adeslas quan truquis, ja que te la poden demanar.

Segurcaixa Adeslas
900 50 50 40 · 91 125 98 41

Adeslas Dental
900 22 99 22 · 91 955 19 00

Assegurança de salut

Urgències

93 254 05 32

Consultes, autoritzacions i reemborsaments

91 919 18 98

Assegurança d’auto

Assistència en carretera

900 301 900

Sinistres i gestió de pòlisses

91 125 98 49

Assegurança de llar

Assistència, sinistres i gestió

91 489 43 17

Altres assegurances

Citació dental

900 22 99 22

Decessos

91 125 98 36

Negocio

91 125 98 42

Altres

91 125 98 41