Com sol·licitar un reemborsament en línia?

Sol·licita el reemborsament de consultes, proves mèdiques, sessions de psicoteràpia, rehabilitació, ingressos hospitalaris o altres coberts per la teva pòlissa, totalment en línia des de la teva Àrea Clients.

 

Entra en la teva Àrea Clients i fes clic en el menú Rebuts i Pagaments > Reemborsaments. Si encara no aquestes registrat pots fer-ho en aquesta mateixa pàgina.

 

Tria el tipus de reemborsament que sol·licitaràs i comprova la documentació que has d'aportar.
Després hauràs de triar l'assegurat i emplenar les dades sol·licitades.

 

Adjunta la documentació i finalitza el procés. Rebràs un codi de confirmació del teu reemborsament.

 

Anota la referència per a consultar l'estat de la sol·licitud. Si la documentació compleix amb els requisits del reemborsament, rebràs una notificació de l'abonament.

Encara tens dubtes?

A continuació disposes d'una guia en PDF, en la qual pots trobar tota la informació de com sol·licitar el teu reemborsament. És molt senzill!

 


Necessites un altre tipus d'ajuda?

 

Contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client.

Telèfons d'atenció 24 h.

Recorda tenir a mà la teva targeta Adeslas

900 50 50 40

(Telèfon gratuït)

91 125 98 41

×

Informació legal i protecció de dades

Informació legal: recorda que pots desistir del contracte, sense haver-ne d’indicar els motius i sense que se t’apliqui cap penalització, durant els primers trenta dies naturals des de la data en què l’assegurador et faciliti la documentació corresponent a la pòlissa.  

Informació bàsica sobre protecció de dades: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, com a responsable del tractament,tracta les dades personals que es facilitin per tramitar la simulació d’assegurança i per fer el perfilat per calcular l’import de la prima. Si no es formalitza la pòlissa, quan hagin passat deu dies hàbils des de la data de finalització de validesa d’aquesta simulació les dades que contingui es cancel·len. Així mateix, les dades de contacte es fan servir per enviar-te la informació derivada de la sol·licitud, que pot generar una trucada al telèfon que s’ha informat en el procés de tarifació, com també fer-te arribar la informació a través del correu electrònic que has facilitat.  
Les dades que es faciliten no se cedeixen a tercers, tret d’obligació legal o per prestar el servei. Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web següent: https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/proteccio-de-dades