Com es pot sol·licitar un reemborsament on-line?

Sol·licita el reemborsament de consultes, proves mèdiques, sessions de psicoteràpia, rehabilitació, ingressos hospitalaris o altres de coberts per la pòlissa, totalment on-line des de l’Àrea Client o des de l’app Adeslas Salud y Bienestar.

 

Entra a l' Àrea Clients, a l’apartat de  Reemborsaments. Si encara no aquestes registrat pots fer-ho en aquesta mateixa pàgina.

O fes-ho a través de l’app d’Adeslas Salud y Bienestar a Les meves gestions > Reemborsaments.

 

Tria el tipus de reemborsament que vols sol·licitar i comprova la documentació que has d’aportar. 
Selecciona l’assegurat i emplena les dades sol·licitades.

 

Adjunta la documentació necessària i finalitza el procés.

Com puc fer el seguiment del reemborsament?

 

Entra a l' Àrea Clients, a l’apartat de Reemborsaments

O fes-ho a través de l’app d’Adeslas Salud y Bienestar a Les meves gestions > Reemborsaments.

Si encara no estàs registrat als serveis digitals d’Adeslas, ho pots fer als dos llocs.

 

A la pantalla principal de la secció “Reemborsaments” trobaràs les teves últimes sol·licituds i, des d’allà, podràs accedir al detall de cadascuna.   

 

Si tens alguna sol·licitud pendent d’informació addicional la pots adjuntar des d’allà.

Encara tens dubtes?

A continuació disposes d'una guia en PDF, en la qual pots trobar tota la informació de com sol·licitar el teu reemborsament. És molt senzill!

 

Necessites ajuda?

Durant tot el procés de la sol·licitud del teu reemborsament, podràs resoldre els teus dubtes utilitzant el xat que tindràs a la part inferior dreta de la pantalla.

 Recordeu que també podeu contactar amb nosaltres mitjançant facebook o  twitter i escriure'ns un missatge privat amb els vostres dubtes o consultes.

×

Informació legal i protecció de dades

Informació legal: recorda que pots desistir del contracte, sense haver-ne d’indicar els motius i sense que se t’apliqui cap penalització, durant els primers trenta dies naturals des de la data en què l’assegurador et faciliti la documentació corresponent a la pòlissa.  

Informació bàsica sobre protecció de dades: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, com a responsable del tractament,tracta les dades personals que es facilitin per tramitar la simulació d’assegurança i per fer el perfilat per calcular l’import de la prima. Si no es formalitza la pòlissa, quan hagin passat deu dies hàbils des de la data de finalització de validesa d’aquesta simulació les dades que contingui es cancel·len. Així mateix, les dades de contacte es fan servir per enviar-te la informació derivada de la sol·licitud, que pot generar una trucada al telèfon que s’ha informat en el procés de tarifació, com també fer-te arribar la informació a través del correu electrònic que has facilitat.  
Les dades que es faciliten no se cedeixen a tercers, tret d’obligació legal o per prestar el servei. Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web següent: https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/proteccio-de-dades