Contacta amb nosaltres
Si necessites posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client, ho pots fer preferentment a:
Twitter: @ClientesAdeslas
Facebook: @Adeslas
També pots contactar amb nosaltres a través dels telèfons següents:
Telèfons atenció 24 hores
Si ets assegurat de Salut, recorda't de tenir a mà la targeta Adeslas quan truquis, ja que te la poden demanar.
Altres telèfons
Altres assegurances
Decessos
Negocis
Urgències Mascotes
Altres
Informació d'interès
COVID-19
En cas de contacte estret amb algú amb sospita o confirmació de COVID-19, hauràs de contactar amb els serveis de salut de la teva comunitat autònoma. Si presentes simptomatologia i tens la prescripció mèdica, pots demanar cita prèvia als laboratoris indicats per fer el test. Per a qualsevol altra gestió, hauràs de trucar al Servei d’Atenció al Client.
AUTORITZACIONS
Et recordem que el teu metge et pot facilitar les prescripcions ja autoritzades de les proves diagnòstiques més freqüents, com ressonància magnètica i TAC, ergometria, Holter, tomografia de coherència òptica, angiofluoresceingrafia, anatomia patològica, preparació al part, medicina nuclear i fisioteràpia, i evitar que hagis de fer aquesta gestió.
Per accedir al servei on-line de sol·licitud d’autoritzacions clica el botó següent.
REEMBORSAMENTS
L’operativa de sol·licitud de reemborsament està disponible a través de l’Àrea Client.
PREGUNTES FREQÜENTS
Consulta aquí les preguntes més freqüents relacionades amb l’assegurança o la tria d’un nou producte.