Contacta amb nosaltres
Si necessites posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client, ho pots fer preferentment a:
Twitter: @ClientesAdeslas
Facebook: @Adeslas
També pots contactar amb nosaltres a través dels telèfons següents:
Telèfons atenció 24 hores
Si ets assegurat de Salut, recorda't de tenir a mà la targeta Adeslas quan truquis, ja que te la poden demanar.
Altres telèfons
Altres assegurances
Decessos, Accidents i Repatriació
Negocis
Urgències Mascotes
Altres
Informació d'interès
AUTORITZACIONS
Et recordem que el teu metge et pot facilitar les prescripcions ja autoritzades de les proves diagnòstiques més freqüents, com ressonància magnètica i TAC, ergometria, Holter, tomografia de coherència òptica, angiofluoresceingrafia, anatomia patològica, preparació al part, medicina nuclear i fisioteràpia, i evitar que hagis de fer aquesta gestió.
Per accedir al servei on-line de sol·licitud d’autoritzacions clica el botó següent.
REEMBORSAMENTS
L’operativa de sol·licitud de reemborsament està disponible a través de l’Àrea Client.
PREGUNTES FREQÜENTS
Consulta aquí les preguntes més freqüents relacionades amb l’assegurança o la tria d’un nou producte.