Atenció al client

Si necessites posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client, ho pots fer preferentment a:

Twitter: @ClientesAdeslas

Facebook: @Adeslas

 

També pots contactar amb nosaltres a través dels telèfons següents:

 

Telèfons atenció 24 hores

Si ets assegurat de Salut, recorda't de tenir a mà la targeta Adeslas quan truquis, ja que te la poden demanar.

 

 SegurCaixa Adeslas 
900 50 50 40
91 125 98 41
 Adeslas Dental 
900 22 99 22
91 955 19 00

 

Altres telèfons

 Assegurança de salut 

Urgències

93 253 26 72

Consultes, autoritzacions
i Reemborsaments

91 919 18 98

 Assegurança d’auto 

Assistència en carretera

900 301 900

Sinistres i gestió de pòlisses

91 125 98 49

 Assegurança de llar 

Assistència, sinistres i gestió

91 489 43 17

Altres assegurances

Decessos

91 125 98 36

Negocis

91 125 98 42

Urgències Mascotes

91 000 87 07

Altres

91 125 98 41

 

 

Informació d'interès

 

COVID-19

En cas de contacte estret amb algú amb sospita o confirmació de COVID-19, hauràs de contactar amb els serveis de salut de la teva comunitat autònoma. Si presentes simptomatologia i tens la prescripció mèdica, pots demanar cita prèvia als laboratoris indicats per fer el test. Per a qualsevol altra gestió, hauràs de trucar al Servei d’Atenció al Client.

 

AUTORITZACIONS

Et recordem que el teu metge et pot facilitar les prescripcions ja autoritzades de les proves diagnòstiques més freqüents, com ressonància magnètica i TAC, ergometria, Holter, tomografia de coherència òptica, angiofluoresceingrafia, anatomia patològica, preparació al part, medicina nuclear i fisioteràpia, i evitar que hagis de fer aquesta gestió.

Per accedir al servei on-line de sol·licitud d’autoritzacions clica el botó següent.

 

 

REEMBORSAMENTS

L’operativa de sol·licitud de reemborsament està disponible a través de l’Àrea Client.

 

PREGUNTES FREQÜENTS

Consulta aquí les preguntes més freqüents relacionades amb l’assegurança o la tria d’un nou producte.

×

Informació legal i protecció de dades

Informació legal: recorda que pots desistir del contracte, sense haver-ne d’indicar els motius i sense que se t’apliqui cap penalització, durant els primers trenta dies naturals des de la data en què l’assegurador et faciliti la documentació corresponent a la pòlissa.  

Informació bàsica sobre protecció de dades: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, com a responsable del tractament,tracta les dades personals que es facilitin per tramitar la simulació d’assegurança i per fer el perfilat per calcular l’import de la prima. Si no es formalitza la pòlissa, quan hagin passat deu dies hàbils des de la data de finalització de validesa d’aquesta simulació les dades que contingui es cancel·len. Així mateix, les dades de contacte es fan servir per enviar-te la informació derivada de la sol·licitud, que pot generar una trucada al telèfon que s’ha informat en el procés de tarifació, com també fer-te arribar la informació a través del correu electrònic que has facilitat.  
Les dades que es faciliten no se cedeixen a tercers, tret d’obligació legal o per prestar el servei. Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web següent: https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/proteccio-de-dades