Sóc client d'Adeslas
Si ja has contractat l’assegurança, et podràs beneficiar de tots els avantatges de gestionar-la on-line. Per fer-ho només t’hauràs de registrar a l’Àrea Clients del web. És molt fàcil, a continuació te’n mostrem el pas a pas i els dubtes més freqüents. També hi trobaràs la resposta a alguns dubtes sobre el Quadre Mèdic d’Adeslas, i totes les gestions que pots fer a l’Àrea Client: demanar una autorització, modificar les dades personals de l’assegurança, consultar rebuts i pagaments, demanar reemborsaments, accedir als serveis de videoconsulta, teleconsulta i altres mitjans no presencials d’atenció mèdica o demanar cita on-line.
Quines gestions puc fer a l’Àrea Clients?
Quan accedeixis a l’Àrea Clients podràs fer les gestions següents:
- Consultar Informació relativa a l’assegurança
- Consultar i modificar les dades personals
- Consultar i modificar les dades bancàries
- Consultar els complements
- Gestionar els beneficiaris de l'assegurança
- Sol·licitar un duplicat de targeta
- Consultar rebuts i pagaments
- Consultar rebuts de copagaments
- Sol·licitar autoritzacions
- Sol·licitar reemborsaments
- Guardar i administrar els teus metges preferits
- Veure les teves visites al metge
- Accedir al servei d' orientació mèdica on-line
- Accedir al servei de coordinació mèdica en casos greus
- Cercar metges i centres
- Buscar clíniques dentals Adeslas
- Demanar cites on-line per a Centres Mèdics
- Accedir a promocions i descomptes exclusius del Club Adeslas
- Identificació amb la targeta digital.
Després de fer la cerca al nostre quadre mèdic i fent servir els filtres de la part superior, pots filtrar els resultats pels centres amb cita on-line. Un cop seleccionat el centre mèdic, has de clicar “Demanar una cita” i continuar amb el procediment de citació.
- Accedeix-hi mitjançant l'Àrea Client o l'àrea privada de l'app Adeslas Salud y Bienestar.
- Si hi accedeixes mitjançant l'Àrea Client del web segurcaixaadeslas.es, trobaràs la targeta al menú lateral "Targeta digital".
- Si hi accedeixes mitjançant l'app Adeslas Salud y Bienestar, fes clic a "targeta digital" de la pàgina inicial o, dins del menú, a l'apartat "Les meves gestions".
- Quan vagis a la consulta mèdica, ensenya la targeta des del mòbil i escaneja el codi QR que et mostraran al centre mèdic o la clínica dental.
- Si hi tens dubtes, en aquest vídeo t'expliquem pas a pas com es fa servir.
Per saber quina assegurança tens contractada només has d'accedir a la teva Àrea Client i, al menú lateral esquerre, clicar Les teves assegurances > Resum. A continuació, es mostraran les pòlisses que tens i, a la part inferior de la pantalla, apareixerà en format PDF tota la documentació relativa a la pòlissa que hagis seleccionat.
Des de l'Àrea Client del web podràs consultar totes les assegurances que tens contractades de salut i dental.
Pots parlar amb el metge de manera no presencial, per videoconsulta o teleconsulta. Aquí t'expliquem el pas a pas perquè demanis hora.
Atesa la permanent evolució de les noves tecnologies de l‘ informació i la comunicació (TICs) que possibiliten noves formes d’ interacció tant social com professional, la e-consulta desde videoconferèrencia, teleassistència, telefonía o altres mitjans, són eines d’un valor extraordinari que, amb un ús adequat i apropiat, en tot cas i situació, et poden servir d’ajuda.
La telemedicina aporta més accessibilitat a certs serveis mèdics, als quals no podries accedir en altres circumstàncies. Així a Adeslas, hem desenvolupat serveis de telemedicina que t’amplien l’oferta assistencial.
Cada cop més, és desenvolupa una creixent utilització amb procediments que, encara que podrien realitzar-se presencialment, és més convenient o eficient, fer-los telemàticament. Per exemple, la consulta entre metges d’atenció primària i altres especialistes, la recepta electrònica, el tractament o seguiment de processos ordinaris no urgents (com el diagnòstic radiològic o les consultes de segona opinió mèdica) i l ‘atenció a pacients crònics.
Els mitjans telemàtics que hem posat actualmente a la vostra disposició, incrementen significativament les possibilitats d’accedir a l’ assistència sanitària tant a pacients en fase aguda de la malaltia com a la medicina de continuïtat assistencial.
Quan sol·liciteu aquest servei, el metge valorarà en tot moment els límits d’aquest tipus d’atenció y recorrerà a una consulta presencial davant de qualsevol dubte.
Aquest serveis no s’han d’utilitzar en cas d’urgència mèdica.
Per a més informació podeu consultar aquí.
És molt fàcil. Només has d’entrar a Àrea Client i, al menú lateral esquerre, accedir a Les teves assegurances > Dades personals. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i, una mica més avall, l’enllaç Modificar dades. Modifica les caselles editables que vulguis i clica Continuar. Recorda que per confirmar la modificació de les dades has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
Accede a tu Àrea Client, al menú esquerre veuràs Les teves assegurances > Dades Bancàries. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte, clica sobre Modificar dades per editar-la i desa-ho. Recorda que per confirmar la modificació de les dades has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
¡Sí que pots! Només has d’entrar a l'Àrea Client i, al menú lateral esquerre, accedir a Les teves assegurances > Duplicat de targeta. A la part central es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i, una mica més avall, les opcions de reenviament de la targeta. Recorda que per confirmar l’enviament de la targeta has de confirmar l’operació amb la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail. Tan fàcil com això.
Entra a l'Àrea Client i, al menú lateral esquerre, accedeix a Les teves assegurances > Beneficiaris. En aquesta pàgina pots modificar les dades del beneficiari seleccionat o afegir-ne un altre. Recorda que per confirmar el tràmit de gestió de beneficiaris has de fer servir la clau de seguretat que t’enviarem a través del mètode que triïs: SMS o e-mail.
Per a més informació sobre cobertura d'urgències a l'estranger, pots contactar amb el nostre servei d'atenció al client 900 50 50 40.
Sí, tens un servei d’orientació mèdica on-line. Per accedir-hi només has d’iniciar sessió a l'Àrea Client i entrar a Serveis mèdics > Orientació mèdica. Selecciona l’opció que vulguis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari on-line). Podràs concertar una cita o enviar una consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.
També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i que tingui aquesta opció. Aquí t’expliquem com ho pots fer.
Tenim 194 clíniques dentals, troba la que tens més a prop a l'enllaç.
Pots accedir als copagaments a través de l'Àrea Client. Si no reconeixes haver fer cap acte mèdic i no estàs d’acord amb el copagament rebut, contacta amb nosaltres al 900 50 50 40.
Recorda que si has contractat una pòlissa a través de canal bancari, podràs consultar la informació dels copagaments a través de l’app de CaixaBankNow.
Accedeix a Àrea Client i, al menú esquerre, selecciona Rebuts > Rebuts i pagaments.
Per pagar un rebut amb targeta, pots contactar amb el nostre servei d'atenció al client en el 900 50 50 40. Si vols fer el pagament d’una altra manera, has d’anar a una de les nostres delegacions.
Sí. A més dels avantatges i els serveis exclusius que tens per gestionar l’assegurança, el fet de ser assegurat d’Adeslas et dona accés a promocions i ofertes exclusives a través del Club Adeslas.
És el club dels assegurats d’Adeslas. Et beneficiaràs d’interessants avantatges i descomptes en més de 100 establiments del país pel sol fet de presentar la targeta d’assegurat d’Adeslas. Registrat en la teva àrea privada i podràs consultar totes les ofertes que tens a la teva disposició.
Pots consultar els punts d’atenció al cient aquí.
Com puc registrar-me?
Quan et donis d’alta a l'Àrea Client accediràs a un entorn personal en el qual podràs fer nombroses gestions relatives a la teva assegurança de salut. T’evitaràs desplaçaments innecessaris i t’estalviaràs temps.
Donar-te d’alta és molt fàcil, només has de clicar aquí i, a continuació, seguir els passos que s’indiquen a la pantalla. Recorda que has de tenir a mà la targeta d’assegurat d’Adeslas i el DNI. Aquests procés només l’hauràs de fer una vegada.
Revisa les dades que estàs introduint, han de ser caràcters numèrics, mai el nom de la pòlissa. Revisa que no hi faltin dígits i no hi incloguis guions, barres ni asteriscos.
Cada assegurat de la pòlissa s’ha de registrar amb el NIF i les dades de la pòlissa, sempre que tingui un compte correu personal diferent.
En cas que el problema es mantingui, contacta amb nosaltres al 900 50 50 40.
No pateixis, clica aquí per recuperar la teva contrasenya i segueix els passos que s'indiquen a la pantalla. Recorda que has de tenir a mà la teva targeta d'assegurat Adeslas i el DNI, perquè te’n demanarem el número
Si introdueixes diverses vegades l’usuari/contrasenya d’una manera incorrecta el compte es bloquejarà i es mostrarà el missatge següent: “El compte està bloquejat temporalment. Ha superat el nombre d’intents. Torni-ho a provar més tard.”
Hauràs d’esperar una hora per tornar a intentar accedir-hi.
- Si tens un pòlissa que només és dental, selecciona el tipus d’assegurança: Salut i el tipus de targeta: targeta dental.
- Si tens una pòlissa sanitària o sanitària + dental, recorda que has de seleccionar la primera opció: targeta sanitària. NO facis un registre per a cadascuna.
- Tens un document diferent del DNI? Recorda’t de seleccionar l’opció correcta; en cas de NIE, selecciona la targeta de residència.
- Has d’introduir el DNI amb 8 dígits (amb un 0 davant —zero—, en cas que calgui). Recorda’t d’incloure-hi la lletra.
- L’e-mail que has introduït no l’ha d’haver utilitzat cap altre usuari registrat.
- En cas que cap de les solucions anteriors hagi resolt el problema, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del 900 50 50 40.
Revisa la safata d’entrada de l'e-mail i accedeix-hi a través del link d’activació del compte.
En cas que el problema continuï, contacta amb nosaltres a través del 900 50 50 40.
Pot ser que estiguis introduint un e-mail diferent del que vas fer servir quan et vas registrar, comprova-ho. Si és correcte, revisa la safata de spam o correu brossa.
En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del 900 50 50 40.
A les pòlisses en què l’únic assegurat és menor (malgrat que el prenedor sigui major d’edat) no és possible registrar-lo
Com puc accedir al quadre mèdic?
El quadre mèdic és el conjunt de professionals i centres mèdics que Adeslas posa a la teva disposició en cas que necessitis fer servir l’assegurança de salut.
Sí, per poder utilitzar els serveis mèdics propis i acudir a professionals sota condicions especials necessites tenir una assegurança de salut d’Adeslas.
Saber quin és el teu quadre mèdic és molt fácil, tens dues vies per trobar-lo:
- Accedeix a l'Àrea Client i podràs trobar el teu quadre mèdic personalitzat al menú lateral esquerre.
- Truca al Servei d' Atenció al Client 900 50 50 40
Buscar un professional o centre en el teu quadre mèdic és molt senzill, només has d'accedir al Quadre Mèdic de l'Àrea Client i seguir els passos següents:
- Selecciona l’adreça a prop d’on vols anar al metge
- Selecciona el tipus de pòlissa que tens
- Tria el tipus de quadre en què vols buscar (Salut, Dental o Serveis complementaris)
- Selecciona l’especialitat/prova o tractament
- Pots incorporar a la cerca el nom del centre (opcional)
Si no tens temps i necessites que t’atenguin de manera immediata, prem sobre el botó d’URGÈNCIES que trobaràs a la part superior del quadre mèdic.
A continuació selecciona les diferents opcions:
- Marca l’adreça a prop d’on vols anar al metge
- Selecciona el tipus de pòlissa que tens
- Tria el tipus de quadre en què vols buscar (Salut, Dental)
- Selecciona l’especialitat
Als resultats apareixeran els centres d’urgències als quals pots anar.
Els assegurats poden trucar al telèfon que apareix a la targeta sanitària i demanar la intervenció des del moment del succés (es pot fer a cobrament revertit).
Atenció 24 hores: + 34 91 745 32 80
Autoritzacions
Fer una sol•licitud d’autorització és molt senzill. Accedeix-hi des de l'Àrea Client a través del menú lateral esquerre > Serveis mèdics > Autoritzacions.
Tens dues maneres de fer la sol•licitud d’autorització, pots triar la que et convingui més:
- Adjuntant una foto: pots fer una foto al taló que t’ha proporcionat el metge i adjuntar-la al formulari que et mostrem a la secció d’autoritzacions. Un cop rebem la sol•licitud, ens posarem en contacte amb tu.
- Emplenant un talonari on-line: aquest pas és una mica més llarg, però la gestió d’algunes autoritzacions et serà més àgil, ja que podràs obtenir l’autorització de manera directa sense haver d’esperar resposta a la sol•licitud.
Si encara tens dubtes, t’ajudem amb el vídeo següent: vídeo
El termini de resposta estàndard de la companyia és de 48 h. Si passat el termini no has obtingut cap resposta, pots contactar amb nosaltres a través del 900 50 50 40.
Reemborsaments
Per fer un reemborsament has d’entrar a l'Àrea Client i, al menú lateral esquerre, accedir a Serveis mèdics > Reemborsaments. Només has de seguir els passos que et mostrem a la pantalla i emplenar la informació que et demanem.
Si encara tens dubtes, en aquest vídeo t’expliquem pas a pas com pots demanar un reemborsament.