
Assistència a la llar
Servei d’assistència a la llar 24 hores al dia, 365 dies l’any i reparacions urgents.
Garantia àmplia de continent
Un tot risc que cobreix els danys a l’immoble provocats per una causa sobtada i accidental.
Àmplia garantia de danys per aigua
Cobreix el trencament de canonades gelades, canonades vistes i desembussos.
Servei de manteniment
Per dur a terme ajustaments o petites reparacions de la llar.
Quant costa un assegurance de llar?
T’ajudem a resoldre tots els dubtes pel canal que prefereixis.
Telèfon
Correu electrònic
Atenció presencial a les nostres oficines
Fes servir el buscador d’oficines per trobar les dades de contacte. Tenim més de 200 oficines per estar a prop teu.
Cobertures
- Garantia àmplia de continent: un tot risc que cobreix els danys a l’immoble provocats per una causa sobtada i accidental.
- Àmplia garantia de danys per aigua: danys per fuites d’aigua, vessament de combustible, trencament de canonades gelades, aixetes obertes per descuit, i també els danys per filtracions interiors, desembús de canonades i reparació de canonades a la vista i encastades.
- Robatori: robatori i furt dins de l’habitatge i robatori al carrer.
- Responsabilitat civil: cobertura de danys que es puguin produir a tercers. A més, cobreix la responsabilitats civil derivada de la tinença d’animals potencialment perillosos.
Cobertures complementàries
- Joies fins a 10.000 €: les joies que superin els 400 € de valor individual s’han d’assegurar mitjançant aquesta cobertura opcional. De tota manera, totes les joies que no superin aquest valor individual les has d’incloure en el capital mobiliari.
- Objectes d’un valor de fins a 10.000 €: els béns amb un valor individual que superi els 3.000 € s’han d’assegurar mitjançant aquesta cobertura opcional. Tots els objectes de valor que no superin aquest valor individual els has d’incloure en el capital mobiliari.
Serveis
- Compromisos de qualitat de servei: en cas de sinistre, ens comprometem a oferir el millor servei. Posarem a la teva disposició una xarxa d’assistència per ajudar-te a recuperar al més aviat possible la normalitat de la llar: cita amb un operari, cita amb un pèrit, serveis urgents informe del pèrit, indemnització en 48 hores, segona opinió, etc. Consulta’n el detall aquí.
- Servei de manteniment: un servei l’any per dur a terme ajustaments o petites reparacions de la llar.
- Atenció personalitzada: atenció telefònica personalitzada a través del telèfon 900 50 50 40.
- Servei 24h: servei d’assistència 24 hores, 365 dies, per a casos urgents*.
- Servei de professionals: quan hagis de fer una reforma o una reparació a casa que no et cobreix la pòlissa, posem a la teva disposició una xarxa de professionals de confiança que et facilitaran un pressupost sense compromís i sense cap cost, ja que el cost del desplaçament del professional l’assumim nosaltres.
*Serveis urgents de lampisteria, serralleria, electricitat, cristalleria, fusteria, ambulància i personal de seguretat.
Característiques
- Contractació senzilla: sense necessitat de descriure els objectes de valor ni les joies.
- Forma de pagament anual, però ho podràs fraccionar de manera mensual, trimestral o semestral.
- Sense bestretes: quan els danys patits estiguin coberts per la pòlissa, no hauràs d’avançar els diners.
- Rapidesa: si com a conseqüència d’un sinistre casa teva quedés inhabitable*, en un termini màxim de 3 hores rebràs la visita d’un operari.
*Per falta d’energia elèctrica a tot l’habitatge, o a la cuina o el bany, sempre que l’avaria tingui l’origen en la instal·lació de l’habitatge; pel trencament d’alguna de les conduccions fixes d’aigua de l’habitatge que produeixi danys als béns assegurats o de terceres persones i que requereixi que es tanqui la clau de pas general del subministrament d’aigua, o per trencament de vidres que formin part del tancament de l’habitatge, que provoqui falta de protecció en cas de fenòmens meteorològics o d’actes malintencionats causats per terceres persones. Per a les urgències de danys per aigua, sempre que estigui fora de l’horari de 9.00 h a 20.00 h, i es pugui resoldre tancant la clau de pas d’aigua, es donarà assessorament telefònic perquè la tanqui, sens perjudici d’atendre la reparació l’endemà en coordinació amb el client.
Documentació de l'assegurança
- Consultar les Condicions generals
- Consultar les cobertures d'assistència a la llar
NECESSITES AJUDA AMB LA TEVA ASSEGURANÇA?
Resolem tots els teus dubtes relatius a gestions o tràmits de la teva assegurança. A més, posem a la teva disposició una àmplia xarxa d'Oficines d'atenció comercial per a resoldre els teus dubtes presencialment. Troba aquí la teva